GTA IV till PC uppdaterat och prispressat
"Mest intressant är dock att det amerikanska spelhuset valt att ta bort det irriterande Rockstar Social Club från Steam-versionen av spelet"
Har Steamversionen och det går fortfarande inte att starta utan Social Club-skiten.
Gå in i GTA IV mappen och ta bort RSSC mappen.
Rockstar Social grejen har tagits bort även på vanliga versionen. Jag har spelet och testade patchen igår. Och bara så alla vet, min fps gick upp en bra bit och skuggorna ser nu riktigt bra ut! Jag skulle faktiskt nu våga rekommendera att köpa GTA IV till pc, nu när det bara kostar 150kr dessutom.
I beg to differ, har alltid funkat bra hos mig, det beror kanske på användaren ibland om det strular?
Kanske går att få igång spelet nu då, spelade det piratat hur mycket som helst när det kom.
Sen köpte jag spelet och installerade om för att få med senaste patchen och kunna spela lite MP, då startar inte spelet och jag har nog aldrig krånglat så jävla mycket med konton hit och dit, HELT GALET
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb