Gratistesta The Old Republic under helgen
Veckoslutet fylls med ljussablar när första gratishelgen drar igång. Prova alla åtta klasser från och med torsdag.
#bioware, #star-wars-the-old-republic
Har de redan tappat så mycket folk så att de måste locka med gratishelger?
Inte så att dom -kanske- kör såna här trials och gratis helger, enbart för att locka nya kunder? Och inte pga några påstådda "förlorade kunder" ?
Haters gonna hate...
Life's a giant party, and I'm not invited...
Har de redan tappat så mycket folk så att de måste locka med gratishelger?
Inte så att dom -kanske- kör såna här trials och gratis helger, enbart för att locka nya kunder? Och inte pga några påstådda "förlorade kunder" ?
Haters gonna hate...
Det var mest ett skämt. Jag är en enorm Star Wars-fanboy, men har ännu inte lirat TOR, så att jag vore en så kallad "hater" är bara fel.
Hmm, om det är så som folk säger så är det ju fruktansvärt klantigt av dom att inte ha höglvl content som i WoW vid spelsläpp. Som jag förstår så har dom ju apat efter WoW en hel del, så varför utelämna saker från världens framgångsrikaste MMORPG? Är ju lite som att ignorera facit.
Ok, där schabblade jag bort en hel post genom att trycka på fel knapp
Vill minnas att WoW hade 40-manna Molten Core redan vid release (även om jag inte är 100%), fanns iallafall där när jag dingade 60 med min första karaktär. Dessutom fanns det gott om instancer som faktiskt var svårare på den tiden, där man började samla på sig bättre gear. BWL kom väl kort därefter?
Nu vet jag ju inte vad som väntar en vid lvl 50 i TOR, men ifall dom inte har mer att göra än vad WoW hade vid releasen för 7 år sedan så har dom ju missat något vitalt. Klart man inte kan förvänta sig att ett nytt MMORPG idag ska vara lika finputsat som WoW varit de senaste 5-6 åren, det kommer alltid att vara lite trubbigt i början, men dom måste ju samtidigt se vilka koncept som gjort andra spel så framgångsrika som dom är/var.
Att inte ha något att göra när man når max lvl kan ju inte varit ett av de koncepten om man säger så.
Ok, där schabblade jag bort en hel post genom att trycka på fel knapp
Vill minnas att WoW hade 40-manna Molten Core redan vid release (även om jag inte är 100%), fanns iallafall där när jag dingade 60 med min första karaktär. Dessutom fanns det gott om instancer som faktiskt var svårare på den tiden, där man började samla på sig bättre gear. BWL kom väl kort därefter?
Nu vet jag ju inte vad som väntar en vid lvl 50 i TOR, men ifall dom inte har mer att göra än vad WoW hade vid releasen för 7 år sedan så har dom ju missat något vitalt. Klart man inte kan förvänta sig att ett nytt MMORPG idag ska vara lika finputsat som WoW varit de senaste 5-6 åren, det kommer alltid att vara lite trubbigt i början, men dom måste ju samtidigt se vilka koncept som gjort andra spel så framgångsrika som dom är/var.
Att inte ha något att göra när man når max lvl kan ju inte varit ett av de koncepten om man säger så.
WoW hade både Onyxia och MC tillgängliga vid release.
Synd att de gjorde ett vanligt grind-mmo av det hela. Skulle hellre sett ett rent SP-spel.
Spelar du det eller?
isf har du en "friend invite?" Läste att man kunde testa det redan nu isf.
Om någon vill eller har en friend invite så skulle jag uppskatta groft om någon kunde ge ut en : )
/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB
För dom som undrar " Varför måste du röka en gås för?"
Well upplevelsen av spelet imo blir mycket bättre - Du flyter verkligen in i världen.
Meh herregud...
Gåsa du.
Eller gåsa inte.
De som gåsar känner till anledningen
Välkommen till Forumet btw : )
Enjoy Your stay
/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB
Ok, där schabblade jag bort en hel post genom att trycka på fel knapp
Vill minnas att WoW hade 40-manna Molten Core redan vid release (även om jag inte är 100%), fanns iallafall där när jag dingade 60 med min första karaktär. Dessutom fanns det gott om instancer som faktiskt var svårare på den tiden, där man började samla på sig bättre gear. BWL kom väl kort därefter?
Nu vet jag ju inte vad som väntar en vid lvl 50 i TOR, men ifall dom inte har mer att göra än vad WoW hade vid releasen för 7 år sedan så har dom ju missat något vitalt. Klart man inte kan förvänta sig att ett nytt MMORPG idag ska vara lika finputsat som WoW varit de senaste 5-6 åren, det kommer alltid att vara lite trubbigt i början, men dom måste ju samtidigt se vilka koncept som gjort andra spel så framgångsrika som dom är/var.
Att inte ha något att göra när man når max lvl kan ju inte varit ett av de koncepten om man säger så.
WoW hade både Onyxia och MC tillgängliga vid release.
Som var så lätta att komma in i.. Tog ju sin lilla tid att göra prequesten till dom..
Ok, där schabblade jag bort en hel post genom att trycka på fel knapp
Vill minnas att WoW hade 40-manna Molten Core redan vid release (även om jag inte är 100%), fanns iallafall där när jag dingade 60 med min första karaktär. Dessutom fanns det gott om instancer som faktiskt var svårare på den tiden, där man började samla på sig bättre gear. BWL kom väl kort därefter?
Nu vet jag ju inte vad som väntar en vid lvl 50 i TOR, men ifall dom inte har mer att göra än vad WoW hade vid releasen för 7 år sedan så har dom ju missat något vitalt. Klart man inte kan förvänta sig att ett nytt MMORPG idag ska vara lika finputsat som WoW varit de senaste 5-6 åren, det kommer alltid att vara lite trubbigt i början, men dom måste ju samtidigt se vilka koncept som gjort andra spel så framgångsrika som dom är/var.
Att inte ha något att göra när man når max lvl kan ju inte varit ett av de koncepten om man säger så.
WoW hade både Onyxia och MC tillgängliga vid release.
Som var så lätta att komma in i.. Tog ju sin lilla tid att göra prequesten till dom..
Hehe, MC hade ju bara en prequest, och Onyxia en questchain. Båda klassar jag iallafall som "content". Misstänker att TOR spelarna inte gnäller för att "...men det är ju en lång questchain här, vad jobbigt", eller "Vaddå, måsten man köra en instance INNAN man kan raida 40-manna?" Poängen är ju att det fanns endgame-content i WoW redan vid release, som dessutom räckte ett bra tag (samla på sig gear vs. 39 andra). Sedan dess har ju innehållet bara ökat, ända fram till idag, och det är detta jag menar att Bioware borde förutsett.
"Från klockan 06:01 på torsdagsmorgonen till och med 18:00 på måndagsmorgonen håller det på". Så hur är det egentligen? 18:00 eller 06:00 på måndag?
Vars får du 06.00 ifrån?
Det står ju klart och tydligt som du själv skrivit: "Från klockan 06:01 på torsdagsmorgonen till och med 18:00 på måndagsmorgonen håller det på"
"Från klockan 06:01 på torsdagsmorgonen till och med 18:00 på måndagsmorgonen håller det på". Så hur är det egentligen? 18:00 eller 06:00 på måndag?
Vars får du 06.00 ifrån?
Det står ju klart och tydligt som du själv skrivit: "Från klockan 06:01 på torsdagsmorgonen till och med 18:00 på måndagsmorgonen håller det på"
Du tycker inte att det vore lite underligt om klockan var 18:00 på måndag morgon? Tänk till.
"Från klockan 06:01 på torsdagsmorgonen till och med 18:00 på måndagsmorgonen håller det på". Så hur är det egentligen? 18:00 eller 06:00 på måndag?
Vars får du 06.00 ifrån?
Det står ju klart och tydligt som du själv skrivit: "Från klockan 06:01 på torsdagsmorgonen till och med 18:00 på måndagsmorgonen håller det på"
Du tycker inte att det vore lite underligt om klockan var 18:00 på måndag morgon? Tänk till.
Då är ju frågan, är tiden fel eller "morgon" fjantet?