Flera pc-uppdateringar för Battlefield 3 denna vecka
Dice lovar fansen kommande fixar som ska finjustera balans, gameplay, prestanda och stabilitet.
"På längre sikt utlovar utvecklarna också kommande tweakar som ska finjustera balans, gameplay, prestanda och stabiliteten i spelet."
Med andra ord, deras lovord om "Stor uppdatering i Februari", blir antagligen tidigast i Mars.
Life's a giant party, and I'm not invited...
Va i helvete, var det hela fixlistan? Herregud
Läs ordentligt, första patchen av flera. Det imorgon är nog mer en hotfix (för intel cpu och hd7000serien+mer), sen en större patch senare.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
På längre sikt är det inte många som spelar skiten längre för de orkar inte vänta på alla bug/glitch fixar i evigheter.
Hur vore det med att ta bort MAV-Flygarna och att helikoptern går att laga i luften istället.
Det går att reparera transporthelikoptrarna i luften om man sitter som engineer vid de platser som inte har minigun och "svetsar" på helikoptern.
Det är just det som ska fixas, så det inte går att laga den i luften så den blir omöjlig att skjuta ner...
Spelet funkar perfekt för mig, så jag vet inte vad ni babblar om?? Kanske är bara att eran skill-level är för låg, eller lägre än ni själva vill medge, då kan jag förstå irritationer. Men spelet funkar utan några problem för mig, och det är ett grymt bra spel, den som säger annat är en idiot.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Spelet funkar perfekt för mig, så jag vet inte vad ni babblar om?? Kanske är bara att eran skill-level är för låg, eller lägre än ni själva vill medge, då kan jag förstå irritationer. Men spelet funkar utan några problem för mig, och det är ett grymt bra spel, den som säger annat är en idiot.
Ja, fyfan för att tycka annorlunda.
Hur vore det med att ta bort MAV-Flygarna och att helikoptern går att laga i luften istället.
Det går att reparera transporthelikoptrarna i luften om man sitter som engineer vid de platser som inte har minigun och "svetsar" på helikoptern.
Det är just det som ska fixas, så det inte går att laga den i luften så den blir omöjlig att skjuta ner...
Vänta nu, HUR I H........ .. blir den omöjlig att skjuta ner, ifall de gör så att man INTE kan repaira i luften? ... du är lite skum.
Först, så gick det att Repaira (utan poäng med repairtool)
Sedan efter patch, så fick man poäng då man repairade
Så jag tror knappast att de tänker ta bort det.
Vänta nu, HUR I H........ .. blir den omöjlig att skjuta ner, ifall de gör så att man INTE kan repaira i luften? ... du är lite skum.
Först, så gick det att Repaira (utan poäng med repairtool)
Sedan efter patch, så fick man poäng då man repairade
Så jag tror knappast att de tänker ta bort det.
Va? Har inte skrivit det, läs igen.
Hur hög är du just nu?
Varför skulle dom nu masspatcha ett spel om det nu fungerade perfekt? Tänk lite istället.
Det som är hejdlöst roligt är att jag fick så pass mycket skit när jag trackade ner på BF3 bara någon dag efter releasen. Nu är det hejdlöst mycket mer som förstår att spelet faktiskt är väldigt dåligt.
Jag dissade det också men mest för den slarviga kampanjen. Lögnarna DICE sa innan att nu skulle de satsa men det blev mycket sämre än BF BC 2 och det vi fick var löjligt. MP kan jag spela ibland men tycker det är tjatigt (som med många MP).
Det var detta...