Ratchet & Clank: All 4 One
Klyschan delad glädje är dubbel glädje har gett co-op ett rejält uppsving det senaste året så när de sköna typerna i Ratchet & Clank-serien gör gemensam sak borde succén vara ett faktum.
#ratchet-clank-all-4-one, #insomniac
Det är lustigt hur vi för några år sedan skrek efter co-op och nu finns det överallt.
Det är lustigt hur vi för några år sedan skrek efter co-op och nu finns det överallt.
Överallt och överallt.. kan jag inte hålla med om.
Men skulle nog hellre villa se att det vore splitscreen. Även om skärmen blir liten så väger ju själva co-op upp det. Men nu blev ju spelet tyvärr såhär.
Ska ta och testa det när jag får tid också, får vi se om det blir kul.
Det blev som jag trodde, tyvärr. R&C är ytterligare ett spel som "förstörts"på grund av att man vill få in CO-OP =(
Det är bara och hoppas på ett riktigt spel nästa gång.
Förstörs? Spelet fick 3/5 i betyg
Det betyder "Bra". Det är ett bra spel. Inte "ok" inte "det bästa/perfekt". Men ett bra spel=)
Det blev som jag trodde, tyvärr. R&C är ytterligare ett spel som "förstörts"på grund av att man vill få in CO-OP =(
Det är bara och hoppas på ett riktigt spel nästa gång.
Förstörs? Spelet fick 3/5 i betyg
Det betyder "Bra". Det är ett bra spel. Inte "ok" inte "det bästa/perfekt". Men ett bra spel=)
Det var därför jag satte " runt förstörts. Det här är en besvikelse jämfört med de tidigare R&C-spelen. Det är inget dåligt spel, men det är sannerligen inte i samma klass som t.ex "A crack in time" eller "Goin' Commando".
Och den stora anledningen till varför, är att de var tvungna att begränsa saker pga CO-OP.
Finfin recension!
Den skall stå här
http://i867.photobucket.com/albums/ab238/Traveller_in_time/Ra...
Grymt)) Har också en samling, fast Call of Duty serier
kortare än quest for booty? är det möjligt ? pojken önskar sig iaf detta till jul får så får bli inköp. synd att dom verkar ta betalt för onlinespel eller har jag fått det om bakfoten