Se gameplay från PSP2
En ny trailer visar gameplay från Killzone, Resistance och Uncharted på Sonys kommande bärbara spelmaskin.
#uncharted-psp2, #killzone-psp2, #wipeout-psp2, #gravity-daze, #smart-as, #little-deviants, #reality-fighters
Nu ska den fungera, blev något tekniskt tjaffso!
Jag gillar hur den bakre skärmen används för att trycka upp marken i Little Deviants, väldigt bra användande av tekniken i mitt tycke.
Köpte aldrig någon PSP, men det är möjligt att det blir en PSP2. Då kan man ju spela de spel till PSPn som man missat, så som Valkyria Chronicles 2 (och kommande 3), och de nya spelen.
Däremot så vill jag att dom släpper en modell med HDMI så man kan spela på stor-TVn om man så vill.
Här såg man ju faktiskt några lovande originaltitlar. Grafiken är definitivt riktigt bra, inte exakt PS3 grafik men ska jag vara helt ärlig så förväntade jag mig inte det. Särskilt inte vid release. ^^' Little Big Planet ser ut som Little Big Planet 2, hoppas de har integrerat PS3 med PSP2 versionen.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Ska köpa den hur mycket den än kostar!
Det där gillar Sony
Ser häftigt ut! Kommer garanterat köpa den också. Blir spännande att se hur alla funktioner utnyttjas, såsom den bakre plattan och rörelsefunktionerna.
Undrar också om AR funkar så bra som det ser ut där, det kunde vara coolt