Kämpa för republiken i The Old Republic
Senaste Star Wars: The Old Republic-trailern innehåller inte bara laserpangande utan ostigt pratande också.
tycker faktiskt detta såg riktigt stelt ut. Hoppas det är en engångföretelse, dom andra filmerna ja sett har sett nice ut.
Inte för att vara sån, men om du jämför detta spel med orginal-trilogin (numera kända som 4-6:e filmerna), så var orginalet hyfsat stelt vad gällde strider mellan olika personer.
Tror ändock på att det kommer förbättras avsevärt i spelet innan release. Har höga förhoppningar för detta spel då den har en närmast dödlig kombination: Star Wars (som genre), och Bioware, som alltid gör bra spel.
Slutligen vill jag säga, att för min del så kvittar det nästan helt hur saker och ting ser ut i dom spel jag spelar. Jag är mer intresserad av hur gameplay:n "känns", och att spelet innehåller en massa underhållande content. Grafik i alla dess former, anser jag kommer i 2:a hand jämfört med gameplay/content.
Life's a giant party, and I'm not invited...
Ah Jennifer Hale.. När jag tittar på den här trailern får jag bara bilden av female Commander Shepard på skallen.
Inte för att det är negativt på något sätt. Ser fram emot att få prova det här liret.
Hörde det också direkt!
Hoppas hon får göra några röster i detta spel.
Själv satsar jag på en Bounty Hunter. Kommer förmodligen bli en del Roleplaying för min del...medvetet eller ej. Längtar i alla fall att få pröva spelet!
Det blir en Agent för min del, kommer bli mycket intressant hur detta spel blir.
Hörde det också direkt!
Hoppas hon får göra några röster i detta spel.
http://www.imdb.com/name/nm0354937/
Hon har bl.a gjort röster till Knights of the Old Republic, så det känns givet att hon skulle dyka upp även i The Old Republic (som är baserat på KOTOR spelen).
Life's a giant party, and I'm not invited...
Ah Jennifer Hale.. När jag tittar på den här trailern får jag bara bilden av female Commander Shepard på skallen.
Inte för att det är negativt på något sätt. Ser fram emot att få prova det här liret.
Ryktet på gatan är att hon just kommer göra rösten till den kvinnliga troopern genom spelet.
Jennifer Hale FTW!
Och ja, hon gör rösten till den kvinnliga Troopern.
Det är väl klart som korvspad eftersom hon talar i den här videon...? I de andra class-trailersen har ju också de olika röstskådespelarna pratat.
Nästa class-trailer blir Bounty Hunter, enligt mönstret. Om det är en kille så får ni höra på en riktigt badass-röst. Vet inte vad han heter eller om han är identifierad, men han låter cool som fan!
PC gamer 'til I die.
Spelar ingen roll hur mycket jag älskar Jennifer Hales röst, jag tänker inte betala X kr i månaden för det. Ge mig det riktiga KotOR 3 istället, pff.