Nolltolerans mot fuskare i Call of Duty: Black Ops
Wünderbart, svinga ban-hammaren hårt och skoningslöst...
Ska dom få sig de fega tönt fuskarna
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
"Nämen vad bra... Vad ska dem göra med det trasiga spelet dåra? "
- Instämmer, men banna kan de ju göra när som helst, lika bra att folk tipsar o.s.v. om cheaters nu redan, så patchar de problemen först och kör igång bannhammarn sen.
"Hoppas starkt på att de fixar spelet innan helgen.
Vill gärna kunna geeka ner mig i spelet mellan fredag-söndag :D"
- Don't get your hopes up som man säger i Amerikat, tror det kommer en nästa vecka, tidigast.
Har de tid att kommentera sådant här när PC versionen lider av otroligt många buggar. Personligen kan jag inte enns spela Singelplayer utan att ljudet + grafiken hackar. Har aldrig någonsin varit med om liknande problem och alla lösningar är testade och de fungerar ändå inte. Kan köra Modern Warfare 2 utan problem på High högupplöst men kan inte enns köra detta i 800x600 =).
Känns som det är där skaparnas energi bör ligga.
Ser ju i consolen att de fortfarande finns otroligt mycket kommandon kvar ifrån Quake3 motorn som är över 10år gammal, att de inte kan få detta att hålla ihop på nyare datorer är riktigt dåligt i min mening.
"It aint about power, it's about balance!" InitialD
Innan folk börjar klaga på att spelet laggar och hackar i denna nyheten också, läs denna tråden
http://www.fz.se/forum/call-of-duty/hur-ni-fixar-lagg-och-hac...
Jag sätter mina pengar på att de kommer banna massa oskyldiga också
Det skulle inte förvåna mig. Jag blev kallad fuskare idag efter 5 timmars spelande totalt. Jag skulle inte ta i ett fusk med tång men mitt player card hoppas jag står på min sida.:)
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Marketing ftw!
Är det bara mitt cod som INTE laggar? xD utan o ändra massa inställningar i cpu osv, jag gick bara in o ändra grafiken till som jag brukar ha och så flyter de perfekt ;P
Vad har du för komponenter? Men lagget verkar vara helt random ja, en del kör med riktigt dåliga datorer och det flyter och en del med bra datorer kan inte ens köra utan lagg på 800x600 med allt på lägsta, jag själv, väntar fortfarande på spelet.
Banhammer eller Tomahawked?
http://www.youtube.com/watch?v=sQYVRTOg4BY