Bildspecial från Warhammer Online-släppet
Synd att spelet är så pass buggigt som det är, och framförallt alla hackiga animationer. Nej, jag väntar ett par månader och testar det igen.
Den veckan av warhammer betan/pre-start fick mig inte att spänna upp ögonen direkt. Men spelet har jävligt stor potential, hoppas att dom fixar till allt småkraffs som stör mig så jävla mycket. Det är absolut inget flyt i spelet. Känns som man spelar något webbaserat ibland.
Jag tröttnade på det.
Synd att spelet är så pass buggigt som det är, och framförallt alla hackiga animationer. Nej, jag väntar ett par månader och testar det igen.
Den veckan av warhammer betan/pre-start fick mig inte att spänna upp ögonen direkt. Men spelet har jävligt stor potential, hoppas att dom fixar till allt småkraffs som stör mig så jävla mycket. Det är absolut inget flyt i spelet. Känns som man spelar något webbaserat ibland.
Jag tröttnade på det.
Ja, jag håller om det. Alla hackiga animationer förstör spelglädjen och precis som du säger: det är tråkigt när spelet i övrigt har potential.
Jag tror iofs att de flesta kommer att tröttna bara efter första månaden som ingår, så det där med sista gången på ett socialt evenemang är nog ingen fara
Nej exakt...."I sense fail" på detta lir.
PS! Vilka var killarna i Klan utstyrseln. Smått löjligt.