360-demo av Endwar släppt
Är så jävla trött på att 360 ska släppa demos och släppas före PS3 hela tiden ? Är de mutade ? Har påstått det tidigare men tycker samma sak nu som då.
Är så jävla trött på att 360 ska släppa demos och släppas före PS3 hela tiden ? Är de mutade ? Har påstått det tidigare men tycker samma sak nu som då.
PSN brukar bli updaterat på torsdagar, men US PSN brukar vara långt före EU.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Okej, testade demot nyss och ja, spelet är rätt segt, det tar typ ÅR att döda en fiendetrupp, att ta över baser verkade helt buggat för trupperna började endast skjuta på basen fastän den var neutral, grafiken är helt okej och menyerna är rätt konstiga. Sedan håller jag med LocSin om att kameran var alldeles för låg. Dock så fungerar röststyrning helt utmärkt måste jag säga och det gör spelandet mycket lättare och roligare.
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Fatta inte riktigt vad det gick ut på, tyckte det var svårt att upptäcka fiender tack vare den kassa och "nära" kameran. Sedan var väl striderna som vissa sagt här, sega. Tyckte även de var lite "livlösa" det var bara pang du skjuter pang dom skjuter och inte mer, förflytta sina soldater etc var lite krångligt. Använde mig mest av att åka mellan olika punkterna "Alpha, Fox..." etc. Röststyrningen var imponerande visst funkar den bra, men tycker man låter lite som en robot när man ger kommandon sen saknar jag lite kommandon som man tycker den borde känna igen så som "Cease Fire" "Stop" etc.
Får ge det en chans på PC senare. Till Xbox var jag inte riktigt övertygad.
Nämen!
Har nu testat detta till Xbox360 tyvärr inte live utan bara mot AI (hade inte mer tid).. Jag får säga att jag tycker det var helt ok och kan tänka mig att att det blir grymt Live eller med några polare.. Som risk fast mer aktiv i det hela. Stör mig inte riktigt på det som många andra att kameran är för nära. Man kan ju kalla in en command viecle, med den kan man få se hela kartan uppifrån. Man kan även stryra alla enhheter från den vyn.. Så mitt betyg är att jag skall köpa det när det kommer.