Nya Nvidia-drivrutiner släppta
Products Supported
GeForce GTX 280
GeForce GTX 260
GeForce 9800 GX2
GeForce 9800 GTX+
GeForce 9800 GTX
GeForce 9800 GT
GeForce 9600 GT
GeForce 9600 GSO
GeForce 9500 GT
GeForce 9500 GS
GeForce 9400 GT
GeForce 9400
GeForce 9300
GeForce 9200
GeForce 8800 Ultra
GeForce 8800 GTX
GeForce 8800 GTS 512
GeForce 8800 GTS
GeForce 8800 GT
GeForce 8800 GS
Usch har ett Geforce 8500 kort, vad göra?....gråter i min lilla vrå.
Gött har 8800GT, hur är det med WoW blir det bättre fps?
Haha wow, du maxar ju spelet med en två generationens gammal dator.
Förutom att Northrend kräver bra mycket mer av ditt grafikkort än Outlands eller Eastern Kingdoms/Kalimdor. Mitt gfx-kort går iaf på knäna. Iofs kör jag extrema upplösningar...men ändå.
Förutom att Northrend kräver bra mycket mer av ditt grafikkort än Outlands eller Eastern Kingdoms/Kalimdor. Mitt gfx-kort går iaf på knäna. Iofs kör jag extrema upplösningar...men ändå.
Varför inte bara sänka inställningarna om du har kasst med FPS (ibland undrar jag hur folk tänker)
I wow dessutom... jag menar, hur snyggt kan det egentligen bli? Handritade texturer och glada färger..., hade förstått om det varit crysis, cod 4/5 eller liknande, där högre upplösningar verkligen gör en visuell skillnad... haha
Ja jag vet att jag är bäst!
Behöver jag ta bort gamla uppdateringar? (177.83)(178.24)
En bildofil/videofil säger "ja, annars blir det blaj!".
En dödlig "normal" användare kan köra rätt över de gamla drivarna, för det funkar bra.
Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.
Bah! Jag har bara 8600 GT.
Men vafan, "Up to 80% performance increase in Lost Planet: Colonies". Shit!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
NOT!!!
Spelets grafik må vara "barnslig" men den har uppdaterats under åren med väder effekter nu senast mycket detaljerade skuggor och skarpare texturer osv så maxa wow med någon typ 4 år gammal dator gör man inte.
Senaste tillägget (Lich King) är något mer krävande än Burning Crusade som var något mer krävande än vanliga wow.
Men hursomhelst älskar jag Wow grafik den är helt rätt.
Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit