Skate 2
Nykomligen Skate gjorde formidabel succé förra hösten. Del två är på gång - kan EA leva upp till förväntningarna? Vi har testat en tidig version.
#skate, #skate-it, #forza-motorsport-2
Kanns så nice, bytte in Halo 3, GTA 4 och Fable 2 här om dagen mot Skate 1 och Skate 2 Dock fick jag betala 120kr men det var det verkligen värt!
Körde även demot cirka 4 gånger igår, tycker att min deal var riktigt bra.
Fick totalt 800kr för dem 3 spelen.
Detta var på Gamestop.
Ganska enkelt att svara på prova att fota i en trapp när någon gör en grind eller liknande ska du få se varför man använder fish-eye :P.
Mmm... jag ska ta min kamera, leta upp en skejter och be henne/honom grinda ner för en trappa så jag kan fota hehe.
Kan ingen förklara istället?
Ganska enkelt att svara på prova att fota i en trapp när någon gör en grind eller liknande ska du få se varför man använder fish-eye :P.
Mmm... jag ska ta min kamera, leta upp en skejter och be henne/honom grinda ner för en trappa så jag kan fota hehe.
Finns ingen anledning alls. Mer än att många anser att det ser coolare ut rent bildmässigt. 8)
Det är för att fota vidvinkel. Funkar som titthålet i en dörr.
Kanns så nice, bytte in Halo 3, GTA 4 och Fable 2 här om dagen mot Skate 1 och Skate 2 Dock fick jag betala 120kr men det var det verkligen värt!
Detta var på Gamestop.
Jäklar, där måste jag fan byta in mina spel, alla andra ställen tex EB Games får man max 200-300kr för de spelen tillsammans :S
EDIT: Nu ser jag att gamestop är föredetta Eb games, eller? Men det var ju ett par år sen man bytte in spel så de kanske är bättre nu!
Detta var på Gamestop.
Jäklar, där måste jag fan byta in mina spel, alla andra ställen tex EB Games får man max 200-300kr för de spelen tillsammans :S
EDIT: Nu ser jag att gamestop är föredetta Eb games, eller? Men det var ju ett par år sen man bytte in spel så de kanske är bättre nu!
Japp, det är föredetta EB Games
Men mitt tips är ju att du ska byta in spelen så snabbt som möjligt om du nu ska göra det, för dem sjunker ju i värde ju längre du har dem. Fick ungefär 150kr för Halo 3 och runt 300 kr styck för GTA 4 och Fable 2.
Detta var på Gamestop.
Japp, det är föredetta EB Games
Men mitt tips är ju att du ska byta in spelen så snabbt som möjligt om du nu ska göra det, för dem sjunker ju i värde ju längre du har dem. Fick ungefär 150kr för Halo 3 och runt 300 kr styck för GTA 4 och Fable 2.
Fan va nice Ska dra in dit om några dagar och byta in just halo 3, gta 4 o något annat. Såg på hemsidan att de har 20% tillägg på spel man byter in så man får passa på.
eftersom du inte kan komma längre ifrån den som skatar är det i princip omöjligt att få med allt på kortet. därav användningen av fish-eye. du kan alltså stå väldigt mycket närmare och få med så mycket mer på kortet. enkelt
Demot gick ju långt ifrån flytande i 60fps. Rejält mycket slowdowns här och var. Nästan mer än första spelet. Sen sure, det är beta. Förhoppningsvis har de jobbat lite mer på den färdiga koden. Håller tummarna.
Samma här. Märkte också av nåra kraftiga fps drops.
Om jag har en PS3 när det här kommer ut så blir det nog ett köp.
Spelet låter ganska kul men att försöka skada sig själv låter konstigt när dem sa att man ska försöka göra coola tricks utan att skada sig :S
////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.