FZ:s folding@home-lag
kan jag spela och folda samtidigt?
kan jag spela och folda samtidigt?
Tyvärr, det tror jag inte. Folding@home är som ett "spel" eller ett program i sig.
När du foldar med PS3:an så är den upptagen med att utföra en massa komplicerade uträkningar och simulationer, och att spela samtidigt går nog inte.
vad är detta? Har något som heter Playstation life eller nått i den stilen, är det samma sak som det ni pratar om?
Playstation Life är tydligen som folding@home, fast uppdaterat.
Jag är faktiskt lite osäker hur det nya programmet funkar, men det ska finnas en viss foldingfunktion i det programmet. Jag saknar de där siffrorna i hörnet som visade vad som hände just då. Nu är det en uppdaterat glob med nyheter här och var
Hur ligger det till med världsrankingen?
Enligt länken i första inlägget i denna tråd så ser det ut såhär just nu: 2224 of 143883. Ganska nice 8)
http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstats
visar ju bara hur kraftiga alla ps3or är tillsammans, inte ens alla windows burkar presterar ens i närheten i antal TFLOPS
Du har ju inte räknat med prestandan från GPU'erna. för tillfället är det 1/4 så många NVIDIA GPU'er som det är PS3'or. och de har båda ca 1700.
http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstats
visar ju bara hur kraftiga alla ps3or är tillsammans, inte ens alla windows burkar presterar ens i närheten i antal TFLOPS
Du har ju inte räknat med prestandan från GPU'erna. för tillfället är det 1/4 så många NVIDIA GPU'er som det är PS3'or. och de har båda ca 1700.
Och sen finns det en hel del ATI-GPU'er också, och antagligen är det ändå fler PS3or som foldar.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
kan man vara i mer än ett lag samtidigt? hade egentligen tänkt å joina SweC eftersom jag är sweclockare i grunden
men vill samtidigt supporta mitt andra hem Fz =/
jaha gå har man gått med i fz as folding lag
ps3an kan man ju inte längre uppdatera eftersom man kör linux så då får den göra lite uträkningar för veteskapen istället