Medlem
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av BearClaw:

Jag tillhör den minoritet som inte ens konfirmerade mig...

det är nog nästan tvärtom, ganska få som konfirmerar sig.

då måste det ha blivit en helomvändning på bara ett par år, när det var dags för min årskull var vi 2 i en klass på ca 30 personer som inte konfirmerade sig.

signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

asså mängden trådar du spottar ut

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Jag tror på bananer

signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av BearClaw:

Jag tillhör den minoritet som inte ens konfirmerade mig, jag är otroende, trolös. Agnostiker på gränsen till ateist

signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av BearClaw:

då måste det ha blivit en helomvändning på bara ett par år, när det var dags för min årskull var vi 2 i en klass på ca 30 personer som inte konfirmerade sig.

Var endast en i våran klass som konfimerade sig och hon var religös sen tidigare. Det är 10 år sen nu.

Inaktiv

religion är skit, ingen annan än svagsinta personer som famlar i blindo går på sån skit.

ååå om jag ber till snälla gud så slipper jag få nageltrång och ingen behöver få sjukdomar, all rasism försvinner och microsoft blir utvisade från våran planet. Halleluja.

signatur

If I tell you I'm good, probably you will say that I'm boasting. But if I tell you I'm not good, you'll know I'm lying

Inaktiv
Skrivet av Phobo:

Jag tror på bananer

Allvar?

Bananer.... He He He:D

Medlem
Medlem

Ateistisk agnostiker!

Inaktiv
Skrivet av prikk:

asså mängden trådar du spottar ut

Är det bra eller dåligt?

Medlem

Dåligt oftast.

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Spaghettimonstret blir nog den grymmaste livsformen i mitt SPORE universum som åker runt och förgör religösa civilisationer

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Spaghettimonstret blir nog den grymmaste livsformen i mitt SPORE universum som åker runt och förgör religösa civilisationer

Hoppade in på länken och började läsa och så tittade jag ner i tallriken framför mig. Spaghetti och kötbullar! Det måste vara ett tecken från ovan!

Skönt brev på förstasidan

Skribent

Kan inte riktigt bestämma mig om jag är deist, panteist eller pandeist...

Medlem
Medlem

Jag tror inte på något, men jag är öppen för idéer

signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

jag tror på ödet, inget annat men det är väl tillräckligt..

signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv

Jag tror på fri vilja , och det ställningstagande jag gör i andra frågor kräver att fri vilja står över fysikaliska principer. Alltså att våra handligar varken är förutbestämda eller resultatet av den slumpmässighet som styr kvantummekaniken utan är just resultatet av den fria viljan.

signatur

"An open mind is like a fortress with its gate unbarred and unguarded."

Medlem

som Sparable, Agnostiker/ateist, står lite mellan de dära.
Tror liksom inte att vi kan bevisa guds existens, inte hans icke-existens heller. Men sen å andra sidan så tror jag inte på någon gud, jag tror på det jag läser i vetenskapliga skrifter :)!

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

ingen religon här. för mig räcker verkligheten.

haha så sant,ja e ateist

signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Solen har med sin energi gett rätt förutsättningar för liv på våran jord. jag tror på Solen.

signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv
Skrivet av nagash:

Solen har med sin energi gett rätt förutsättningar för liv på våran jord. jag tror på Solen.

Intressant idé

Inaktiv

Jag tror på tomten.

signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Är rätt säker på att denna tråden kommer spåra ur!

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av BearClaw:

Jag är kristen och jag konfirmerade mig inte. Så nej - det är inte många som gör det nu för tiden, tror jag.

Jag kallar mig dock inte religiös. Religion är blind dyrkan av en skrift eller en massa ritualer. För mig handlar det hela om en relation med Gud.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

För mig handlar det hela om en relation med Gud.

Om du ursäktar mig så ska jag bara gå och ha en relation med en spyhink.

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Mikaelh:

För mig handlar det hela om en relation med Gud.

Om du ursäktar mig så ska jag bara gå och ha en relation med en spyhink.

Om du känner att relationen med spyhinken ger dig något så är det ju jättebra.

Jag lägger mig inte i din relation med spyhinken. Det är din och inte min relation. Visst skulle jag kunna förolämpa dig för din relation med spyhinken - men det skulle bara tyda på en stor omognad och en osäkerhet på om jag också borde ha en relation med en spyhink.

Inaktiv

Ingen gud finns!

signatur

[Processor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz][PSU: Hiper ATX 580W][RAM:Corsair TWIN2X 6400 DDR2 (2x1024MB)][GPU: Sapphire Radeon X1950XT 256MB]

Medlem
Skrivet av szafto:

Ingen gud finns!

Gäller inte för allla, Om man tror på en gud så existerar den för den som tror på den. Läs Terry Pratchet.

signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

123
Skriv svar