The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine
"The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine offers not only a new selection of dungeons, characters, and quests for Oblivion, but also contains all of the previous downloadable content such as the Wizard's Tower, Thieves Den, and Horse Armor."
Släpps den 23 november
<3
"...but also contains all of the previous downloadable content such as the Wizard's Tower, Thieves Den, and Horse Armor"
Jo, tjena! Gammalt, mögligt crap för crispa, nya slantar känns det som. :\
Börjar bli ett vedertagligt tillvägagångssätt vad gäller spel sånt här.
Man får ju iaf 5 st direkt när man installerat det, sen vet jag inte om det finns småquest vid sidan av, men dom nya är grymt roliga
Det låter bra:) är dom till och med i klass med uppdragen i Dark Brotherhood?
Jag antar att de är ganska långa eftersom det är så få uppdrag.
Jag började på Knight of the nine igår och blev medlem i ordern och det är riktigt roligt än så länge. Jag gillar verkligen det som hände efter att man gått pilgrimsvägen, så himla snyggt gjort och de håller verkligen kvaliten uppe på historierna.
Det var lite smått jobbigt när man skulle duellera mot alla riddarnas spöken men det gick rätt så hyfsat ändå tack vara mina 2 Great staff of lightning (80 i shockdamage).
Förutom Knights of the nine så blev jag ganska besviken på modden, de andra uppdragen är alldeles för korta och består i princip av att hoppa till olika platser. Mehrunes Razor kan väl ge en del problem om man inte spelar med mycket stealth som jag gjorde för då är det inga som helst problem att klara av det.
Jag ska nog ta och testa med en ny gubbe som jag bara kör pang på istället och se om det ger en större utmaning och roligare spelande. Det är lite tråkigt nu när jag kan gå förbi fiender i dagsljus utan att de märker en.;)
I min mening borde de släppa en patch som sätter en limit på chameleon på 50%, eftersom att allt över det gör dig i princip odödlig.
Jag testade att gå fram till personer, vakter och monster med 100% chameleon och börja veva, de slår inte ens tillbaka, någonsin.
Att ens köra med 100% eller mer är som att slå på godmode, stort misstag av bethesda att låta möjligheten finnas imo.
Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort
Jag skulle gärna se att man inte kunde ha konstant chamelon alls utan endast tidsbestämda som man får genom drycker och rullar. Men då skulle jag vilja att chamelonen verkligen räckte i säg 60 s och inte försvinner när man öppnar en dörr.
Jag har börjat på en ny gubbe nu men det är ju hur lätt som helst att skapa en nästan oslagbar gubbe om man bara väljer "rätt" major skills. Väljer man bara såna som man inte använder så kommer man ju vara jättebra på det mesta men ändå ligga på låga levlar och möta lätt motstånd.
Jag skulle gärna se att man inte kunde ha konstant chamelon alls utan endast tidsbestämda som man får genom drycker och rullar. Men då skulle jag vilja att chamelonen verkligen räckte i säg 60 s och inte försvinner när man öppnar en dörr.
Chameleon är konstant, till skillnad från invisibility. Eller var det en av de saker de ändrade från Morrowind?