Starcraft mmo på g
läs det här.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=163207
We will of course let you know as soon as soon as Blizzard officially confirms the game on May 19.
Kan bli intressant. Tycker väll inte World of Warcraft är det minsta roligt, men det ska bli kul att se vad dom kan knåpa ihop.
Edit:
The later will have to be a very different type of online game to convince gamers to subscribe to both of Blizzard's pair.
Det får vi hoppas dom tänker på.
I'm a snake, follow me!
Hoppas det blir så bra att man har råd att ha både wow och det nya mmo starcraft ^^
snabba dom är på fz,
jag skrev den här nyheten igår 1 timma efter den släpptes, fz var långt efter
grattis, du vinner internet.
world of starcraft låter väl kuligt.. (:
kommer bli intressant hur dom utformar laserpuffror osv om dom ska avfyras som abilities i wow hehe
Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.
tycker det är lite småfult att än en gång utnyttja ett varumärke på det här sättet. det finns ju i princip inget som knyter samman warcraft och wow, utom namnet. det kommer bli exakt likadant med star craft.
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
Just what the world needs - another MMO.
Detta är väl inte direkt förvånande med tanke på vilken succé WoW blev. Även om jag mycket hellre hade sett att de gjorde en riktig uppföljare till StarCraft istället så skulle det ju kunna bli ett intressant spel av detta också, om de nu undviker att göra en exakt kopia av WoW förstås. Att de skriver MMO istället för MMORPG skulle man ju kunna uppfatta som en hint till att det faktiskt blir något nytt. Jag gillar själva idén med MMO:s men än så länge har inget jag testat lyckats hålla mitt intresse uppe mer än några enstaka veckor innan jag blivit helt uttråkad och slutat spela. Det ska dock bli intressant att höra mer om detta från Blizzard själva.
DET ÄR INTE SANT
http://www.ahknight.net/images/worldofstarcraft.jpg
: p
det är inte sant. blizzard har tillochmed sagt att deras nästa spel _INTE_ kommer bli ett mmorpg