Dubbla The Old Republic-filmer
Problemet med alla in-game fighting scener som släppts prelaunch från mmo´s är ju att det är PVE och den som spelar sällan har en anledning att röra på sig medans dom slåss. Det hade varit fint med lite pvp bilder där spelarna anstränger sig för att undvika och kontra den andras rörelser. Först då ser man hur striderna ser ut.
Detta blir mitt nästa MMO efter aion, det lär ju inte komma på ett bra tag..!
Gief! Längtar så in i nordens! Redan slutat med WoW (argh så less man är efter 4 år! Tråkigt spel nu mer ;P) för att spara mitt MMO sug till Star Wars! Väntat så länge för ett Star Wars MMO (missade Galaxis ^^ hade ingen internet då D; ) fan va bra detta kommer bli dock, jag tror på det, BioWare kommer fixa det nya stilens MMO :).
>>> 5800x - 6650 XT (i väntan på 9070/9070 XT) @ 1440p, 32GB 3600mhz, 2 TB M.2, 1TB SSD <<<
MOOOOOOOOOAAAAR
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Vad fan MiXiE, WIC ripoff? Utveckla.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Den filmen känns som en WIC ripoff. Låter ju nästan likadant.
World in conflict ripoff? Tror inte du och jag lirade samma spel.