Wii Fit Plus i slutet av oktober
eller stöna porrigt om du är kvinna
Dubbelmoral? I vissa artiklar så är det väldigt politiskt korrekt jämställt medan i nyheter som denna så känns det som att jämställdhetscensuren inte hunnit reagera.
Jag lägger ingen värdering på varken det ena eller andra men tycker det är lite smålustigt om man nu kan kalla det så
Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest
eller stöna porrigt om du är kvinna
Dubbelmoral? I vissa artiklar så är det väldigt politiskt korrekt jämställt medan i nyheter som denna så känns det som att jämställdhetscensuren inte hunnit reagera.
Jag lägger ingen värdering på varken det ena eller andra men tycker det är lite smålustigt om man nu kan kalla det så
Det är ju olika skribenter som skriver på olika sätt, en del mer vågat än andra...
Ja jag vet att jag är bäst!
Afton & nudelsdesign:
Hmm, jag är ju författare till tuttnyheten om Ninja Gaiden II också (kanske uppfattades som mer PK?) så det kan nog slå åt båda hållen lite, tror jag. Rent allmänt försöker jag i alla fall vara rätt så avslappnad när jag skriver och så länge ingen tar illa upp (själv tyckte jag inte den här formuleringen var "kontroversiell" åtminstone) så låter jag orden komma lite som de kommer.
Men är det så att folk blir sura över dylika formuleringar så får man såklart tänka sig lite mer för i fortsättningen. Det är ju inte meningen att reta upp folk.
Köpte EA Sports Active efter att ha läst goda recensioner bl.a. här på FZ. Tror det är bra mer seriöst och givande än Wii Fit (som jag har) och detta.
Nu behöver jag bara testa EA, så att jag vet säkert
Någon annan som satsat på samma Wii Fit-dödare?
Dr Tom
[]#####||(===================================