Ny Vampire: Bloodlines-patch på gång
Jag går tillbaka till gamle Bloodlines då och då, mest för att jag aldrig klarar spelet (kul att börja om med nya klasser ;>) så detta är ju toppen! Hurra för trogna fans! Släpp gärna en okrånglig vista-patch till Baldur's Gate 2 också
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Spelet med någon av de nya patcherna tror de va uppe i 4.7 eller nåt. Underbart spel på alla vis. Laddningstiderna är bättre nu. Kom ihåg på den gamle gode tiden när man satt på 256 MB ram och varje gång spelet laddade gick jag o polarn o spelade en omgång pingis. Tog över 5 minuter att ladda ändå spelade man det förbannade spelet
Får man se en vampyr döda en civil person i detta spel?
Spelar man som vampyr?
I så fall *djupt andetag* Moralpaniiiiiiiiik! Hur kan de släppa spel med sådant innehåll? Moralen? Tänk på barnen!
Nåväl, förlåt, kunde inte avstå efter MW2 "nyheten".
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Kul! Inte så mycket länkar i inlägget. Men jag gissar på att patchen kommer dyka upp i detta forumet när den är klar http://forumplanet.gamespy.com/bloodlines_tech_support/b50391...
Även om jag numera slås av intrycket att det är hemskt fult, som ju äldre spel tenderar att bli vid jämförelse med dagens motsvarigheter, så är det lika underhållande som när jag skaffade det. Att datorn är en 5-6 gånger så bra som den var då gör ju inte saken sämre. Får hoppas att det blir något riktigt trevligt i uppdateringen.
Kommer ihåg uppdraget när man var i ett spökhus. Sjukt läskigt!
Ja, det jäkla hotellet framkallar mer än en rysning.
Första gången var det riktigt läskigt. Den känslan försvann dock när man upptäckte att det gick att springa genom banan utan att ta skada av någonting.