Cinematisk Mass Effect 2-trailer
O.o
Visade ni inte denna för några dagar sedan?
Bara jag som tyckte att den var otroligt löjlig? Jag kommer iallafall inte köpa ME2 för striderna utan för alla utmärkta dialoger, story och atmosfär.
Nej, inte jag heller, men jag tror detta tilltalar dem flesta av köparna.
Även mig, fast att det är djupet i storyn och alla dialoger som får en att betala alla riksdaler för spelet.
Bara jag som tyckte att den var otroligt löjlig? Jag kommer iallafall inte köpa ME2 för striderna utan för alla utmärkta dialoger, story och atmosfär.
Nej, inte jag heller, men jag tror detta tilltalar dem flesta av köparna.
Även mig, fast att det är djupet i storyn och alla dialoger som får en att betala alla riksdaler för spelet.
Samma här. Har aldrig köpt ett Bioware spel för stridernas skull. Fast Mass Effect har iaf mer underhållande strider än tidigare Bioware spel. Åtminstone i mitt tycke.
Mucha shaka paka
Skulle aldrig köpa spelet för enbart striderna, eller dialogerna. Det är tillsammans dom ger ett vinnande koncept
Ettan tyckte ja mest va dryg i början, just för att de inte hände mkt, bara snack. Efterhand började actionscenerna blandas med dialoger och handling, och gav en helhet, och de va då man insåg vilken underhållning de va
lite utav varje där
Final fantasy, 5th element mm
Kanske vore något att göra en animerad spelfilm
Jag skulle definitivt köpa den, jag älskar dem senare versionerna av FF, grymt snygga animationer och manuset går inte av för hackor det oxå.
Blir spännade och se hur långt dem går denna gången då Mass effect kappast var något dåligt spel.
Denon / Pioneer
Snart är det dags!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Har för mig att det är Robert Stoneman som är cinematic designer, han var bl.a med och gjorde War of the Servers...
Ifall någon är intresserad
Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.