KÖPES: PS2-Slim
Hallå forumet?
Är det någon som sitter på en fungerade PS2-Slim som de kan tänkas sälja för en normal peng? Gärna inklusive två handkontroller, men inget krav. I trakten kring Uppsala/Stockholm/längs pendeln. Misstänker att frakt kanske drar iväg på priset?
Blivit lite sugen på att dels köpa på mig och spela lite gamla PS2-spel själv, samt bygga på samlingen med lite mer Buzz och Guitar Hero att ha för att ta med när man träffar syskonbarnen. Har ett stort PS2, men det låter så inihelvete och är för klumpigt att ha framme (samt ta med) - framförallt när det redan står en PS5-Pro vid TVn.
Byt fläkten
Det löser dock inte problemet att den är stor och klumpig att ha ståendes framme.
Det löser dock inte problemet att den är stor och klumpig att ha ståendes framme.
Nej, men det löser det ena, och det kan vara både svårt och dyrt att få tag i en PS2 slim, så det kan vara en väg framåt ändå.
Jo, inte helt billigt. Har en Traderaauktion som jag håller koll på. PS2 Slim med 24 spel. Startbud på 899:- få se hur det blir när det närmar sig. Måste ju ha minneskort och grejer också. De jag har är säkert fulla och inget man vill ta bort (även om det säkerligen abra är gammal skåpmat)