Nytt gameplay från Monster Hunter Wilds och beta i februari
Deltog i första testet och hade aldrig spelet ett MH-spel förut men jag hatade verkligen precis allt. Kändes segt, klumpigt och frustrerande. Sedan att det kräver 4090 för att få knappa 60 FPS i nativeupplösning är bara pinsamt.
Det är varken segt, klumpigt eller frustrerade, det är bara inte damp-snabbt som du är van vid från andra spel. MH spelen är också sådana att ju mer du spelar desto bättre känns de allt eftersom du som spelare förstår mer och lär dig kontrollera din hunter på ett mer "korrekt" sätt.
Deltog i första testet och hade aldrig spelet ett MH-spel förut men jag hatade verkligen precis allt. Kändes segt, klumpigt och frustrerande. Sedan att det kräver 4090 för att få knappa 60 FPS i nativeupplösning är bara pinsamt.
Dvs samma reaktion som alla hade första gången de spelade ett MH spel haha. Grymt kul när man klickar med det dock
Prestandan för mig på PC var verkligen inte bra, så jag hoppas det flyter på bättre nu.
Som det skrevs i artikeln, samma build som första betan. Ändringarna och prestandaförbättringarna som gjorts är implementerat i deras interna utvecklingsbuild. Inte betan
Som det skrevs i artikeln, samma build som första betan. Ändringarna och prestandaförbättringarna som gjorts är implementerat i deras interna utvecklingsbuild. Inte betan
Ah ok, tack. Bra att veta, skippar betan då.
Kommer att köpa spelet hur som. Gillade inte Rise alls och kommer antagligen inte spela det något mer än det jag redan har gjort. Jag hoppas på att grafiken inte blir så grynig som i betan bara. Jag kör Hunting horn och Gun Lance normalt i world så det kommer att bli mina 2 vapen. Kommer antagligen att buffa med HH och sen kötta på med GL.