Analytiker: PS5 kommer sälja mer än Switch 2 i USA i år
Svårt att säga innan Switch 2 ens utannonserats. Vi vet inte när den släpps, vad den kommer kosta, vilka spel den kommer få under året etc.
om det inte kommer till PC direkt samtidigt
"The GTA 6 release date is fall 2025. This is the release window for Xbox Series X|S and PlayStation 5, while the the GTA 6 PC release is likely to arrive in late 2026. "
Verkar inte så :/ Men det är vanligt ifrån Rockstar så
Ja, det finns ju ingen switch 2 än såatte...
Den finns i våra hjärtan.
Den finns i våra hjärtan.
Den riktiga Switch 2 var alla vänner vi fick längs vägen.
GTA VI är tveklöst top 3 världens mest efterlängtade spel genom tiderna. Att det kommer sätta fart på konsolförsäljningen råder det inget tvivel om.
Blir att uppgradera från PS5 till PS5 pro för min del när GTA släpps om det inte kommer till PC direkt samtidigt
Det vore lite snopet för Sony om Rockstar släpper nästa GTA direkt på PC och så får inte ps5/pro någon uppsving i försäljning.
Om Switch 2 blir svår att få tag på kan jag vänta. Hypen är inte riktig där för mig.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Det vore lite snopet för Sony om Rockstar släpper nästa GTA direkt på PC och så får inte ps5/pro någon uppsving i försäljning.
Om Switch 2 blir svår att få tag på kan jag vänta. Hypen är inte riktig där för mig.
Ja, jag känner likadant. Hoppas på en bra produkt men jag känner samtidigt att Switch 2 inte har råd att bara vara ytterligare en handheld i vad som blivit en pletora av handhållen underhållning.
Men det är möjligt att de inte behöver uppfinna något nytt utan att det räcker med en Switch med starkare hårdvara - och att de primärt kan locka med spelen, vad vet jag?