Alla trailers från Game Awards – varsågod!

Medlem

Tror jag ser fram mest emot Mafia även om jag inte är helt kompis med Sicilien som miljö. Men det blir nog bra oavsett. Älskar serien. I övrigt var jag lite avslagen. Fares spel blir garanterat kul men tyckte den grafiska stilen kändes trött. Samma med Double Dragon. Stort fan av de gamla arkad maskinerna. Men tappade intresset så fort jag såg stilen. I övrigt tycker jag fortfarande att förrendrerade trailers är fullkomligt ointressant. Oavsett om det står Witcher 4 i titeln.

Medlem

Verkar ha varit ett jättebra TGA. Dock inget nytt som hotar mina topp-5 mest efterlängtade: Hades 2, Abiotic Factor, Slay the Spire 2, Subnautica 2 (när de lämnar Early Access) och Silksong.

Medlem

Dispatch såg ju ut att kunna bli helt fantastiskt.
Gillar Telltale games, och det här var snarlikt, men med helt hysteriskt fin grafik (även om det var svårt veta vad som var cutscene och vad som var gameplay delar)

Medlem

Flera intressanta titlar men blir ju lite trökigt med enbart cinematiska trailers. The First Berzerker Khazan ser ju riktigt intressant ut sålänge det håller sig borta från FromSoftware-svårt vill säga^^. Naughty Dogs nya och självklart The Witcher 4 blir nog kanoners också men känns ju som väntan är minst ett par år bort.

Medlem

Borderlands 4 trailern i början: Riktigt nice att dem äntligen gått ifrån den gamla stilen och den bruna färgen. Riktigt bra initiativ.
2 minuter senare: Fan!

Medlem

77 hype igen. Cdpr är bäst.

Skrivet av Vampir:

Yes ett nytt okami älskar sönder orginalet ser verkligen ifram emot detta spel

Visst kom det någon uppföljare eller spinoff till DS back in the days ?

12
Skriv svar