Suicide Squad blir ditt för 40 kronor

Robot
Suicide Squad blir ditt för 40 kronor
Medlem

Jag förstår mig inte på folk som spelar dåliga eller mediokra spel för att de är billiga eller "bara för att testa". Det finns ju så många bra spel att lägga tiden på i stället. 🤔

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Inte värt min tid ens om det kostade 5 kronor känner jag efter allt jag sett och läst

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro

Releasehästryttare
Skrivet av Arzei:

Jag förstår mig inte på folk som spelar dåliga eller mediokra spel för att de är billiga eller "bara för att testa". Det finns ju så många bra spel att lägga tiden på i stället. 🤔

Masochism

Masochism betyder njutning av psykisk eller fysisk smärta tillfogad av en själv eller andra. Hit hör även sexuell masochism.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Masochism

Medlem

Ser fram emot att testa det!

Medlem
Skrivet av Arzei:

Jag spelar ett spel som knappt har 70% på Steam (dansar på mixed och orange betygnivå). Det är det bästa jag spelat på åratal. Har snart 500 timmar i spelet. Ibland är det kul att gå utanför säkra kort och hitta pärlor som andra inte gillar. Men rekommenderar fortfarande att researcha spelet ordentligt, kolla gameplay videos och annat. Det går också göra enkel refund inom två timmar på Steam.

Medlem

Nej tack.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Tack för tipset! Hade missat det och vi är just två som väntar på rabatterat pris för att få co-opa! Så blev två köp.

Medlem

Hade kanske testat det om det inte var infekterat med Denuvo.

Det är inte värt gratis ens, det är ett hopplöst värdelöst spel som bara kommer gör dig frustrerad. Varför nämner man ens "Rocksteady" (gänget som gjorde spelen vi älskar finns inte kvar på företaget längre). Deras nästa projekt är en remake av Arkham Asylum, få se hur det går med det.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Amazon Prime Gaming hade det gratis en dag.
Norpade det för att ha det i min samling så jag inte glömmer av vilken stor flopp det var.
Skratta åt det varje gång jag ser spelet i samlingen och veta att det aldrig kommer startas.

Medlem

Betala mig 40kr, så kan vi prata om saken.

Medlem

Kollade/lyssnade alla cinematics på youtube vid release under tiden jag jobbade och det var mer än nog av spelet

Medlem

Köper nog när den ligger på 2 ca 20 kr om några månader.

Medlem

Skulle aldrig någonsin få för mig att betala för ett spel som de hemska personerna på Sweet Baby Inc. haft att göra med.

Medlem

Jag fick det gratis via Prime Gaming, vägrar installera skiten. Ser bara så jävla dåligt och generiskt ut. Både gameplay och story.

signatur

I drank what?

Ahahahaha, nej tack

Skrivet av pazu:

Skulle aldrig någonsin få för mig att betala för ett spel som de hemska personerna på Sweet Baby Inc. haft att göra med.

Spider-Man 2, Rsgnarök, The Crew Motorfest, Alan Wake 2, Sable and the list goes on. Nästan som om det är utvecklingen och inte inkluderingen som är problemet. 🤔

Medlem
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Spider-Man 2, Rsgnarök, The Crew Motorfest, Alan Wake 2, Sable and the list goes on. Nästan som om det är utvecklingen och inte inkluderingen som är problemet. 🤔

Sedan listade du ju också en lång lista av skräp.

Medlem
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Precis. Alla spel som blivit hanterade av Sweet Baby inc. och/eller andra woke företag kommer aldrig någonsin få mina pengar.

Medlem
Skrivet av pazu:

Precis. Alla spel som blivit hanterade av Sweet Baby inc. och/eller andra woke företag kommer aldrig någonsin få mina pengar.

Tror du missförstod kommentaren där.
Han menar att alla de spelen är skitbra spel, även om ett "woke företag" (vad fan de nu är) är involverat.
Problemet med Suicide Squad är att det är ett skitspel, det har inget med Sweet Baby Inc. att göra då dom vart involverade i många otroliga spel med.

Medlem

Fick spelet gratis via Prime, tro mig det är inte värt 40 kronor. Spelade en timme och det blev tråkigt långt innan den timmen gått.

Avstängd

Tur att man fick Batman Arkham Shadow till Quest 3 ist, så Batman unversumet fick tillbaka stoltheten lite.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av kebbe:

Sedan listade du ju också en lång lista av skräp.

Objektivt bra spel, även om jag själv inte gillar varken Ragnarök eller Alan Wake. SBI gör viss konsultation om hur spel kan undvika att diskriminera grupper som annars ofta blir utsatta för just det. De har en marginell (betoning på marginell) påverkan på spelet.

Medlem
Medlem

Vad jag spelar handlar inte om pengar(inom rimliga gränser). Det handlar om tid och engagemang. Men visst jag har prövat både Fallout 76 och Anthem för att jag var intresserad av buggarna och för att jag fick Anthem på köpet när jag köpte annat.

Medlem
Skrivet av Force:

Han menar att alla de spelen är skitbra spel, även om ett "woke företag" (vad fan de nu är) är involverat.
Problemet med Suicide Squad är att det är ett skitspel, det har inget med Sweet Baby Inc. att göra då dom vart involverade i många otroliga spel med.

Ah då förstår jag. För min del spelar det ingen roll om ett spel är bra eller inte om det kommer från woke människor. Skulle aldrig få för mig att stödja sådana destruktiva individer och företag.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Jag spelar ett spel som knappt har 70% på Steam (dansar på mixed och orange betygnivå). Det är det bästa jag spelat på åratal. Har snart 500 timmar i spelet. Ibland är det kul att gå utanför säkra kort och hitta pärlor som andra inte gillar. Men rekommenderar fortfarande att researcha spelet ordentligt, kolla gameplay videos och annat. Det går också göra enkel refund inom två timmar på Steam.

Que?

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Vilket spel?

Skrivet av pazu:

Medlem
Skrivet av Force:

Säkert är det så att spelet till största delen bara är ett skitspel. Men med det sagt så har ju knappas Sweet Baby Inc ett bra track record.
Om vi ku ska se på saker som faktist går "woke" vare sig det är spel eller film, så är det sällan en faktor som fuckar upp produkten.
Tex att folk som inte är dom bästa för uppgiften anställs, samt att som inte bryr sig om source materialet. Det viktigaste fokset handlar istället om att pusha sociala agendor.
När saker blir extremt PK så har det en tendens att bli rätt så jäkla lamt och tråkigt. Framförallt så brukar ju dessa extremt sällan kunna respektera den franchise dom bygger på.

12
Skriv svar