Playstation Plus Premium/Extra får Dying Light 2, GTA V och mer i dag
Köpte idag 1år Premium idag 👍 😁
Hade du väntat en vecka eller så hade du kunnat få bra black friday deal på det 👀
Dags att göra något nytt med Resistance snart Sony!
Hade du väntat en vecka eller så hade du kunnat få bra black friday deal på det 👀
Så gör jag varje år. Mycket bra tips
Så gör jag varje år. Mycket bra tips
Det är såklart det bästa tillfället att fylla på, om en ändå ska köra ett helt år! Nu har jag redan PS+ för året ut, vet du hur det fungerar om jag skulle fylla på mitt nu räknas det året från och med nu eller när mitt nuvarande tar slut i Januari? Vill ju inte ha "dubbelt" men som sagt rabatten är ju trevlig...
Det är såklart det bästa tillfället att fylla på, om en ändå ska köra ett helt år! Nu har jag redan PS+ för året ut, vet du hur det fungerar om jag skulle fylla på mitt nu räknas det året från och med nu eller när mitt nuvarande tar slut i Januari? Vill ju inte ha "dubbelt" men som sagt rabatten är ju trevlig...
Du köper +12 månader på ditt abonnemang så det blir inte dubbelt. De lär ju inte tillåta att man bunkrar hur mycket som helst dock men nästan 2 år har jag haft.
Senast, efter prishöjningen, hittade jag dock inte ps plus 12 mån på black friday men jag kanske missade det.
Jag brukade fylla på när det var rabatter så att jag alltid hade 1+ år.
De senaste gångerna det har varit rabatter har de dock inte gällt för redan existerande kunder vilket är tråkigt.
Du köper +12 månader på ditt abonnemang så det blir inte dubbelt. De lär ju inte tillåta att man bunkrar hur mycket som helst dock men nästan 2 år har jag haft.
Senast, efter prishöjningen, hittade jag dock inte ps plus 12 mån på black friday men jag kanske missade det.
Ah, det är ju bra. Om jag kan använda det ens. De kanske är rädda att jag ska passa på och bunkra 20 år eller vad den snubben slog till på för att komma förbi prisökningar haha.
Jag brukade fylla på när det var rabatter så att jag alltid hade 1+ år.
De senaste gångerna det har varit rabatter har de dock inte gällt för redan existerande kunder vilket är tråkigt.
Tråkigt att de gör så De borde ju vilja att så många som möjligt vill fylla på och det kan ju stå mellan att någon bara tar en månad eller tre istället eller inget alls. Så mycket kan de ju inte förlora på att låta alla fylla på.
Tyvärr har de ju inte rabatter längre för att fylla på PS+, bara för uppgraderingar. Det var väl för många som satt och väntade på det varje år, och smällde till på ett år till. Jag tycker väl Extra ändå är prisvärt, men med tanke på att tiden aldrig räcker till för att prova spelen så är det tveksamt om det egentligen är prisvärt *för mig*. J-kla backlog som hela tiden växer...
Är det vanilla GTA V Med Singelplayer?
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
De lär ju inte tillåta att man bunkrar hur mycket som helst dock men nästan 2 år har jag haft.
En gamer har ju köpt så det räcker till 2048.
https://www.ign.com/articles/playstation-gamer-spends-2000-on...
00:00:02:42
En gamer har ju köpt så det räcker till 2048.
<Uppladdad bildlänk>
https://www.ign.com/articles/playstation-gamer-spends-2000-on...
Påpassligt
Fick 1år för 1200kr (400kr rabatt), inte dumt?
PEACE✌️
Fick 1år för 1200kr (400kr rabatt), inte dumt?
Låter inte alls illa! Vet inte hur mycket det kostar sen så du kanske inte hade sparat speciellt ändå. Eller så har de redan börjat rean. Trodde du köpte normalpris men då fick du bra pris ändå!
Låter inte alls illa! Vet inte hur mycket det kostar sen så du kanske inte hade sparat speciellt ändå. Eller så har de redan börjat rean. Trodde du köpte normalpris men då fick du bra pris ändå!
Brukar annars kosta 1600kr per år för premium.
PEACE✌️
Brukar annars kosta 1600kr per år för premium.
Jo, den matten klarade jag Menade om du hade väntat lite till till BF om du hade sparat ytterligare, eller inget mer, och om detta rentutav var den rean lite tidigare bara. Jag utgick först alltså från att du inte hade fått rabatt när du skrev ditt inlägg men nu när det visar sig att du fick det vet jag inte om mitt originalinlägg stämmer för jag är inte säker på om ytterligare rabatt hade tillkommit om du bara väntat. Var så jag menade
Uppgraderar till premium eller extra om det dyker upp något bra spel jag vill ha, så går det på ett ut då jag slipper köpa det. Och så får ungarna några spel dom kanske gillar också på köpet.
Blev 400kr för en premium uppgradering och då fick jag Dead Island 2 och det var några spel som barnen gillade så det var plus redan dag 1. Hade ändå tänkt köpa Dead Island
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.