Vi bygger Skada Sommarland i helgen
Blir att fortsätta med Death Stranding. Vet inte riktigt vad jag tycker ännu, får se vad slutresultatet blir.
Sluta posta så äckliga gifs!!
Kojima sends his regards!
För den ovetande är det från spelet.
The more I practice, the luckier I get.
Jag fortsätter min genomspelning av Final fantasy VII Remake/Rebirth på PS5 Pro. Bollar det med pågående playthrough i Cyberpunk 2077 samt Warhammer 40K: Rogue Trader Void Shadows på PC.
Testar även Alpha 2 av det nya MMOt Ashes of Creation på PC då ett RvR PvP guild jag kört med i många large scale PvP spel genom åren siktar in sig på det spelet. NDA lyftes under Alpha 2, så finns nu en hel del videos ute.
Skrattade rakt ut åt "Skada Sommarland"! 5/7 i svensk speljournalistik.
För egen del blir det väl att fortsätta gå runt och stampa i Mechwarrior 5: Mercenaries efter jag klarade Clans med de olika sluten.
Kul namn men med tanke på vad som hände under denna sommaren så vette tusan om det klingar så bra igentligen..
Kul namn men med tanke på vad som hände under denna sommaren så vette tusan om det klingar så bra igentligen..
Det... Är en bra poäng. Hade helt glömt bort det.
Och allt vad det innebär, fortfarande.
Det... Är en bra poäng. Hade helt glömt bort det.
Det var min första tanke med när jag såg rubriken... Oh shit, okänsligt värre...
Men antar att den/de som skrev den inte känner till det, och utan den vetskapen är det ju trots allt en riktigt rolig pun. 🤷
Oj, det har jag/vi helt missat. Jag är ledsen för det. Avsikten är förstås att knyta an till de där gamla nöjesparksssimmarna där folk byggde vansinniga attraktioner.
Oj, det har jag/vi helt missat. Jag är ledsen för det. Avsikten är förstås att knyta an till de där gamla nöjesparksssimmarna där folk byggde vansinniga attraktioner.
♥️ Det var en rubbe i bästa klassiska, härliga gamla PCG-anda!