Kingdom Come: Deliverance firar 8 miljoner sålda exemplar

Robot
Kingdom Come: Deliverance firar 8 miljoner sålda exemplar

Många har axlat rollen som den otippade hjälten Henry.

#Kingdom-come-deliverance, #Warhorse-studios

Medlem

Genom alla tiders bästa singleplayer RPG. Väntar ivrigt på tvåan.

Medlem

Jag står för två av de exemplaren!

Medlem

Jag provade men det behöver verkligen en 60 fps boost innan jag hänger mig.

Medlem

Fan jag måste spela ut ettan innan tvåan kommer! Körde en bra bit men kom av mig av nån anledning..

Medlem

Jag spelade en del.
Men tyvärr så kunde jag inte sluta mörda alla så jag kom ingen vart. Bara en massa gömda döda lik hahahha

Medlem

Ett av dom bästa spelen! Förbokat Collector's edition till 2:an!

Medlem

Grymt bra spel. Ska bara spela färdigt innan tvåan.

Nejdå, jag blir inte lätt distraherad av allt annat än main quests

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Bästa spelet sen Valdemar Atterdag semestrade i Visby!

Geeks Gaming

Blev precis klar med min andra genomspelning. Fortfarande ett mycket bra spel. 8/10. Dock är slutet väldigt utdraget enligt mig. Plus är en hel del jank och buggar kvar i spelet som förstörde en del.

Testpilot
Skrivet av Jinxswe:

Blev precis klar med min andra genomspelning. Fortfarande ett mycket bra spel. 8/10. Dock är slutet väldigt utdraget enligt mig. Plus är en hel del jank och buggar kvar i spelet som förstörde en del.

Spelade också igenom det nyligen. Håller helt med dig! Så skönt att kunna modda lite och t.ex. kunna spara när som helst. Jag hade en bugg i ett av DLC paketen där questen misslyckades om du sparade/laddade din sparfil innan du pratade med en viss NPC som inte var tillgänglig direkt. Lyckligtvis löste även det sig med en modd som gjorde att jag kunde få achievement i alla fall.

Medlem

Såg en let's play när spelet kom ut, den youtubern rage quittade en bit in pga buggigt som fan ;D
Men det såg intressant ut och jag har köpt det på någon steamrea och har det i min backlog. Kul att läsa att folk här är väldigt positiva.

Medlem

Har börjat spela igenom det på steamdeck, flyter bra men drar mycket batteri jämfört med fallout new vegas som jag spelade innan. Otroligt mycket vackrare och mer detaljerat såklart, inte negativt för spelet i sig självt. Det är en stor väldetaljerad värld som är lätt att leva sig in i, rekommenderas verkligen om man gillar förstapersons RPG åt det realistiska hållet. Har inte stött på några buggar än.

Medlem

Såg att Royal edition på ps4 bara kostar 44,90:- på psn.
Dags att slå till kanske.

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Bästa spelet jag spelat på väldigt länge. Rekommenderar starkt

Medlem

Kör om det just nu som uppladdning inför tvån.

Dödgrävaren

En av de bättre kickstartersarna jag supportat. Fantastiskt spel.

Medlem

Har spelat det hela hösten men det är lite för buggigt och stressen när man glömmer att spara och tvingas spela om en hel timme för att man immersat för mycket i spelet gör att det kan vara rätt irriterande.

Skribent
Skrivet av Kotz:

Jag spelade en del.
Men tyvärr så kunde jag inte sluta mörda alla så jag kom ingen vart. Bara en massa gömda döda lik hahahha

Och där blev jag plötsligt (mer) intresserad av spelet!

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Avstängd

Riktigt bra spel, väntar på tvåan

Medlem

Thank god att de precis officiellt gick ut med att det blir inget denuvo (som det ryktades om) i 2an heller, hurra!
Ett av de bästa spelen någonsin med de mest underbara miljöerna och mysighetsfaktor, och inte att glömma ett visst quest med en viss präst; Lätt bästa questet jag någonsin spelat och helsike vad jag garvade högt. Och Lord Capon är en hjälte på reddit med, svarar ofta på frågor och kommentarer av folk, mer sånt!

1
Skriv svar