Diskutera – Vad mumsar och klunkar du när du spelar?

Robot
Diskutera – Vad mumsar och klunkar du när du spelar?

Läskeblask, choklad eller... lyxtacos?

#diskutera

Medlem

Nyligen köpt en Sodastream, så det blir mycket bubbelvatten. Kronisk ColaZero-knarkare, men håller på att försöka bryta det mönstret nu. Bubbelvatten hjälper mycket!

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Brukar inte äta något medans jag spelar, blir väl på sin höjd en kopp kaffe.

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Dricker Cola, blir det godis så är det grill chips eller popcorn

signatur

PEACE✌️

Medlem

Äter inte när jag spelar, däför jag hellre spelar än se på film då äter jag hela tiden

Vatten dricker jag och speciellt om jag kör VR, då blir jag törstig eftersom man rör på sig mer ich småsvettas ibland beroende på spel 😅

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fentanyl och pepparkaksdeg.

signatur

"There will be another time"

Medlem

Har kapselmaskin och läskburkar i en minikyl på ett litet bord bredvid datorhörnan så mycket kaffe och dricka blir det av olika sorter.
I matväg så har man lite av allt på samma bord. Från riskakor och godis till chips och ölkorv. Brukade äta mycket jordnötter när jag spelade förr i tiden men det pallar inte magen längre.

Medlem

Explorer och blåkorn. Inget annat!

signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Blir väl mest energidryck för mig när jag spelar.

FM-guru
F.d. Sisyr

Äter inte när jag spelar, dricker vatten. Jag vet, exotiskt.

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Nyligen köpt en Sodastream, så det blir mycket bubbelvatten. Kronisk ColaZero-knarkare, men håller på att försöka bryta det mönstret nu. Bubbelvatten hjälper mycket!

Håller med, bra val!

Vi har haft en sodastream i många år knappt använd, men senaste 2-3 månaderna har jag använt den nästan dagligen. Fick mersmak när sambon köpte typ 3 plattor med bubbelvatten (33cl) från matsmart som jag hela tiden gick och tog ifrån. När dom var slut så gick jag automatiskt över till sodastreamen. Detta utesluter inte vanlig Coca Cola, men minskar nyttjandet + att jag får i mig mer vatten per default.

It's not a lake, it's an ocean

Astrakanäpplen, trolldeg och småländsk mull.

Men seriöst, ingenting. Möjligen en kopp te.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

I dessa tider...lussekatter och Nygårda julmust...

Medlem

Vatten, kaffe och tuggummi. Dock inte samtidigt

signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Kaffe, saft eller en öl. Kanske blir något chips ibland också.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Kaffe på morgonen
Öl/Vin under kvällen

signatur

🖥 i5 9600k || RTX 2080 || Z390 || 16GB DDR4 || ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Riskera kladd i handkontrollen? Nej tack. Men te, vatten och en och annan läsk har ju runnit ner.

Medlem

Ben and jerry-glass på fredagarna
Annars yoghurt eller kvarg.
Öl när jag spelar med vänner.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Oftast ingenting, men ibland är en god kopp kaffe mysigt till, beroende på tid på dygnet.

Medlem

Smutta på en god whiskey. Godisar (salta grodor) för dem håller länge i munnen så man kan koncentrera sig på spelandet och inget kladd.

Medlem

Vatten och sockerfri läsk. Äter inte medan jag spelar.

Gnällkuk

Kaffe eller vatten! På helger finns det risk att det inmundigas öl! Äter aldrig något medans jag spelar.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av Skyrage:

I dessa tider...lussekatter och Nygårda julmust...

Det är ju för fan oktober fortfarande, skärp dig!

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vatten, kaffe, te, eller mjölkchoklad. Bara jag har något att sippa på.

Fernet och släggöl!
Brukar komma undan med positiv k/d

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Brukar ha någon form av sockerfritt iste som egentligen är saft. Äter inte vid spelande.

Medlem

> Snacks: Chips, ostbågar eller Estrellas nya ostringar med CHOPSTICKS. Den som inte äter med pinnar 2024 och spelar på dator/konsol har verkligen missat något.
> Dryck: Pepsi Max med en skiva citron eller någon energidryck

Medlem

Marabou Frukt & Mandel med sked från en skål (för att slippa kladd)

Pepsi Max.

Öl och ölkorv mer sällan.

Oftast GT i olika varianter.

Vatten till vardags.

signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Öl och chips.

Medlem

Oftast någon god suröl/ipa eller rött vin. Blir mest att lira ordentligt på helgerna. Om jag ströspelar lite i veckan dricker jag gärna en kopp kaffe. Snacks blir det inte mycket av.

Skriv svar