Tyvärr finns det inga planer för DLC till Spider-Man 2

Robot
Tyvärr finns det inga planer för DLC till Spider-Man 2
Medlem

Det finns alltid planer för ett DLC Johan, alltid.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Det finns alltid planer för ett DLC Johan, alltid.

Du kan vara planer!

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Var det inte snack om att det skulle bli ett mindre fristående spel med Venom, som dom gjorde med Miles Morales?

Medlem

Enligt läckorna om en vill tro på dem var det 3 st dlc, planerade. En med Beatle, en med carnage (dlc 3) o en till jag glömde…

Efter uppsättningarna låter det som att allt de har skrotats o resurserna går till Wolverine spelet.

Medlem

Undrar om Sony kommer släppa något Singelplayer spel samtidigt på PS och PC någon dag.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Dec
Medlem
Skrivet av lonian:

Undrar om Sony kommer släppa något Singelplayer spel samtidigt på PS och PC någon dag.

De följer väl samma metod som Rockstar, där de förväntar sig att spelare ska köpa på konsol först, och sen igen på PC senare.

signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem
Skrivet av Dec:

De följer väl samma metod som Rockstar, där de förväntar sig att spelare ska köpa på konsol först, och sen igen på PC senare.

Tur då att dom flesta gamers redan har konsol 💪 är bara ekonomiskt vinnande att skippa pc den första tiden så man slipper dom smutsiga PC piraterna

Avstängd

Varför inte det? Nu när de har byggt upp hela New York kan de väl klämma in lite mer där.

Medlem

Vet inte riktigt varför men jag tyckte det första spelet var bra mycket bättre. Kanske har att göra med att det första var just det första, I donno. Kanske hade lite för höga förväntningar men lite besviken blev jag allt.

Skribent

Synd. För det hade ju varit guld med ett Daredevil-DLC lagom till nya tv-serien i mars nästa år. Men Sony & Disney kan väl inte komma överens i vanlig ordning.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Inte spelat det än på PS, inväntar en 50% rea innan jag slår till. Men ser iaf fram emot det, ettan var bra.

Medlem

Har vi tur kanske vi får se Knull som dlc i 2:an🫠

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Tur då att dom flesta gamers redan har konsol 💪 är bara ekonomiskt vinnande att skippa pc den första tiden så man slipper dom smutsiga PC piraterna

Vad har du fått det ifrån? Tror du på riktigt att de som skulle pirata spelet inte kan vänta, köper en svindyr konsol och köper spelet för 800 spänn där sen?

Torrenting håller sakta på att dö ut och Square Enix har avslutat alla sina exklusiviteter med Sony för att kuna börja släppa sina spel på PC direkt, vilket Capcom gjort i åratal redan. Spel som Helldivers 2 sålde bättre på PC än på PS så är det verkligen ekonomiskt vinnande att skippa PC varje gång?

Avstängd
Skrivet av gorbatjov:

Vet inte riktigt varför men jag tyckte det första spelet var bra mycket bättre. Kanske har att göra med att det första var just det första, I donno. Kanske hade lite för höga förväntningar men lite besviken blev jag allt.

Jag kände likadant, det var inte tillräckligt ”nytt”. Det kändes som exakt samma spel som man redan spelat sig ganska mätt på. Jag brände igenom storyn i tvåan och rörde inget av sidoaktiviteterna.

Avstängd
Skrivet av cyppa:

Har vi tur kanske vi får se Knull som dlc i 2:an🫠

Aa mer Knull till folket!

Medlem
Skrivet av lonian:

Undrar om Sony kommer släppa något Singelplayer spel samtidigt på PS och PC någon dag. <Uppladdad bildlänk>

Until Dawn remaken.

Medlem
Skrivet av Dec:

Skrivet av xXG13HaZeXx:

Det kommer alltid att finnas PC spelare som aldrig rör konsoler på samma sätt som det finns konsolspelare som aldrig tänker installera spel på en PC. Med release på båda plattformar samtidigt kan de vinna båda publiker.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Jag kände likadant, det var inte tillräckligt ”nytt”. Det kändes som exakt samma spel som man redan spelat sig ganska mätt på. Jag brände igenom storyn i tvåan och rörde inget av sidoaktiviteterna.

Nej precis. Det var ungefär så jag gjorde också, tyvärr.

1
Skriv svar