Rymdoperan Exodus visar upp en ny, skrämmande trailer

Robot
Rymdoperan Exodus visar upp en ny, skrämmande trailer

Med Matthew McConaughey som berättare.

#Archetype-entertainment, #Exodus

Medlem

Matthew McConaughey har lätt en av de mest behagliga rösterna på denna planet. Blir sugen på att spela bara för att han var narrator här haha

Medlem
Skrivet av DieZe:

Matthew McConaughey har lätt en av de mest behagliga rösterna på denna planet. Blir sugen på att spela bara för att han var narrator här haha

Haha hans röst gjorde mig intresserad av spelet.

Medlem

Tycker att man har fått en rätt oklar bild av vad detta faktiskt ska bli för typ av spel. Kommer det rent gamplay-mässigt att bli i stil med Mass Effect-serien, någon som vet eller har sett något om detta?

Denna trailer var iaf väldigt intressant!

Skribent
Skrivet av Dudinkalv:

Tycker att man har fått en rätt oklar bild av vad detta faktiskt ska bli för typ av spel. Kommer det rent gamplay-mässigt att bli i stil med Mass Effect-serien, någon som vet eller har sett något om detta?

Denna trailer var iaf väldigt intressant!

Ja, det ser ut att bli rätt likt Mass Effect. Vi fick se lite gameplay-snuttar i en tidigare trailer.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, det ser ut att bli rätt likt Mass Effect. Vi fick se lite gameplay-snuttar i en tidigare trailer.

https://youtu.be/jsCvugLI61I?si=XHkzDvK0YWurEBJg&t=126

Tack, verkar absolut intressant!

Releasehästryttare

Gillade övre trailern!

Men känns dumt när människor i framtiden landar på en planet och tar av sig hjälmarna innan de är 1000% säkra på att det är säkert ..

Medlem
Skrivet av Devan:

Gillade övre trailern!

Men känns dumt när människor i framtiden landar på en planet och tar av sig hjälmarna innan de är 1000% säkra på att det är säkert ..

Jag säger som jag alltid säger när min flickvän ifrågasätter något I en film:

"Det är en film"

Medlem

Det är väl mest att Wizards står bakom som gör mig lite orolig, annars ser det helt fantastiskt ut. Som ett Mass Effect Andromeda med mer intressant djup! Visste inte ens att det var på väg så hypen kom från ingenstans.

signatur

Och allt vad det innebär, fortfarande.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Gick in bland kommentarerna för att skriva precis samma. Det blev en jäkla stämning med hans röst.

Medlem

Otäck fiende! Men kan inte undvika att tänka att det hade blivit så mycket mer otäckt om man sakta men säkert fick upptäcka och inse vad det är för något under spelets gång (tänk Reapers..) snarare än att man får det berättat i en trailer innan det knappt finns gameplay, nåja, det kanske finns mer att upptäcka gällande det där hotet!

Medlem
Skrivet av Devan:

Gillade övre trailern!

Jag kanske missat något, men gör de det i något av klippen? Jag såg inget dylikt, där de då tydligen bevisligen tog av sig hjälmarna utan att innan exakt veta atmosfär, syrenivåer etc.

Eller ni kanske pratar om någon annan trailer de släppt?

Medlem

Kanske bara jag men jag har verkligen svårt för McConaugheys grötiga mississippiamerikanska.

Medlem

Värt att nämna är att en av de större ”space opera” författarna Peter F Hamilton just släppt den första av tre romaner som utspelar sig i spelets värld. Första boken är på över 900 sidor så man får en djup inblick hur spelvärlden kommer bli.

signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Sito:

Värt att nämna är att en av de större ”space opera” författarna Peter F Hamilton just släppt den första av tre romaner som utspelar sig i spelets värld. Första boken är på över 900 sidor så man får en djup inblick hur spelvärlden kommer bli.

Tack för tipset! Beställde ett ex direkt!

Medlem

Hoppas de lägger till en Steamsida snart så man kan hålla lite bättre koll på spelet. Det har sett helt klart intressant ut länge nu!

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Sito:

Ojojoj, tack för tipset😀

Medlem

Läste lite om boken, och den verkar helt klart intressant. Känns lite som Stiftelsetrilogin/Houses of Dune meets Interstellar?

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar