Red Dead Redemption har pc-prislapp – 600 kr
Det är sant. Men ärligt talat så är det där priset lite väl högt va? Jag gissar på att det kommer att sjunka snabbt.
Det där priset? Menar du onlineprenumerationen på tex Xbox eller PS? Vad jag vet har Xbox Live kostat runt 80 kr/månad i alla år och säkert mer idag. Om du menar burken så är det ju så med allt. Allt tappar i värde med tiden om du menar så??
Det där priset? Menar du onlineprenumerationen på tex Xbox eller PS? Vad jag vet har Xbox Live kostat runt 80 kr/månad i alla år och säkert mer idag. Om du menar burken så är det ju så med allt. Allt tappar i värde med tiden om du menar så??
Tämligen övertygad om att han menar spelet.
Jaha. Fick en brainfart då.
Det är sant. Men ärligt talat så är det där priset lite väl högt va? Jag gissar på att det kommer att sjunka snabbt.
Priset är hutlöst högt. Tycker jag som alla andra. Jag kommer inte köpa det och av princip inte heller när det går ner i pris.
Jaha. Fick en brainfart då.
Japp. Det var spelet jag menade. Även om du har rätt i att psn- och xboxtjänsterna är rätt dyra de också.
HAHA, älskar urspårningen pga tacokommentaren. Bjussar på den. Mysteriet är inte svårare än att det skall stå 8 personer inte 4 haha. Vi lyckas aldrig komma under 1800 kr när vi samsas kompisgänget men då käkar vi fan 3 stora tacos var också med massa göttigt i.
Dock inte kungskrabba!! hahaha.
Haha vette tusan om 8 personer hjälper dig om ni inte alla ser ut som Duke Nukem.
Hyfsat generös uträkning: Kött för 300 kr kanske. Tortillabröd 150 kr. Grönsaker 300 kr. Övrigt 200 kr.
Vad är de andra 800 kr?!
Haha vette tusan om 8 personer hjälper dig om ni inte alla ser ut som Duke Nukem.
Hyfsat generös uträkning: Kött för 300 kr kanske. Tortillabröd 150 kr. Grönsaker 300 kr. Övrigt 200 kr.
Vad är de andra 800 kr?!
Teori 1: Kompisen/kompisarna som står för inköpet säger till resten att det kostat 1800:- och tjänar 800:- per tacokväll.
Teori 2: Vet inte vilket pris man kommer upp i om man istället för köttfärs kör på någon fin nötbit.
Vad är de andra 800 kr?!
Du kan ju inte äta tacos utan guldflakes? Där har du 800kr.
I övrigt instämmer jag med dom flesta andra i tråden, lite för dyrt för mig även om spelet må vara bra, köper helst spel runt 400kr oavsett ålder.
HAHA, älskar urspårningen pga tacokommentaren. Bjussar på den. Mysteriet är inte svårare än att det skall stå 8 personer inte 4 haha. Vi lyckas aldrig komma under 1800 kr när vi samsas kompisgänget men då käkar vi fan 3 stora tacos var också med massa göttigt i.
Men om du ska jämföra det med priset på RDR så måste du ju beräkna vad spelet kostar för 8 personer och då blir det 4800 kr. Vilken typ av tacos får man för de pengarna?
”Jag spelar på PC för att spara pengar på spelen”
* laddar ner
Det var väl som jag misstänkte då även om jag hoppades på ett pris kring 300 kronor. Nu får det spelet leva kvar i minnet istället vilket säkert är det bästa egentligen.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Vad är de andra 800 kr?!
Kungskrabba såklart. #TacoGate
Jag sitter på direkttåget till Stockholm just nu och magen började helt plötsligt kurra då jag blev sugen som tusan på tacos
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro
Det här är den bästa kommentarstråden jag sett på FZ på år och dar 😂
1kg blandfärs storpack bröd creme fraiche grönsaker salsasås tackryddmix.. Känns som mycket hänger på vad färsen kostar och hur mycket olika grejer man vill slänga i men jag lyckas lätt med det^^
Ja de är säkert möjligt, Taco är verkligen individuellt.
Jag använder ekologiska grönsaker och nötfärs vilket såklart gör det dyrare och krav på hemmagjord guacamole (:
skulle gissa på att en tacomiddag för fyra kostar närmare 500:- här.
-:Observe the masses and do the opposite:-
Nu är du ju tvungen att redovisa de olika utgifterna för era tacokvällar så vi kan få ett avslut på var dessa 1800:- tar vägen, för ingen annan lyckas få ihop ekvationen.
Teori 1: Kompisen/kompisarna som står för inköpet säger till resten att det kostat 1800:- och tjänar 800:- per tacokväll.
Teori 2: Vet inte vilket pris man kommer upp i om man istället för köttfärs kör på någon fin nötbit.
Finns en teori 3: Öl.
8 kompisar en fredag kväll och tacos. Kan slinka ner några stycken då😅
Taco för 4 personer en fredag går på 1800 kronor. Det är ett nöje som försvinner fort. För 600 kr får man mycket för pengarna då det är en masterpiece.
Bara?
Riesling måste drickas till tacos och varför då inte en Batard Montrachet -21.
Totalpris för mat o dryck blir då 201000:- Ca 200kkr för två flaskor klunkvin och sen tusen spänn för köttfärs m tillb.
486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)
Bara?
Riesling måste drickas till tacos och varför då inte en Batard Montrachet -21.
Totalpris för mat o dryck blir då 201000:- Ca 200kkr för två flaskor klunkvin och sen tusen spänn för köttfärs m tillb.
Vet inte vart du köper dina Bâtard-Montrachet men dom ligger på runt 10k och inte 200k, du har nog blivit blåst dina senaste tacokvällar
1# FZ Troll
19,99€ kan jag tänka mig att betala.
För 60€ ska det vara en REMAKE och upphottat något rejält och komma med något storslaget.
Inte värt det alls i min mening just nu hur bra spelet än må vara.
R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 2x27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!