I dag drar demokavalkaden Steam Next Fest igång
Heroes of hammerwatch 2!! Hoppas verkligen de lyckas med detta då första spelades väldigt många timmar.
Vi har väl även en av utvecklarna här som medlem i @Hipshot om jag inte missminner mig?
”Många av demona går bara att testa under eventet, så ser man något intressant kan det vara värt att passa på innann det försvinner.”
Varför är det så? Borde väl vara fördelaktigt att alltid ha ett demo ute? I alla fall om spelet är bra och inte skitkort så att demot är 90% av spelet.
Låter onödigt att plocka ner ett demo när det väl har skapats.
Är det främst indies som presenteras på Steam Next eller är det också några AAA-titlar?
Är inte Delta force aaaaaa+ nog?
”Många av demona går bara att testa under eventet, så ser man något intressant kan det vara värt att passa på innann det försvinner.”
Varför är det så? Borde väl vara fördelaktigt att alltid ha ett demo ute? I alla fall om spelet är bra och inte skitkort så att demot är 90% av spelet.
Låter onödigt att plocka ner ett demo när det väl har skapats.
Ett ord: FOMO
Är inte Delta force aaaaaa+ nog?
Det missade jag i trailern, men du behöver inte ha den attityden.
Change is the only constant
Vi har väl även en av utvecklarna här som medlem i @Hipshot om jag inte missminner mig?
Jo, men tar ingen credit i detta då jag inte direkt gjort något här. Men indirekt så är har jag ju art direktat fram mer eller mindre allt du ser från tidigare spel och ritat mycket själv, utom UIt och lite sådant nu då.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.