"Horizon Online" sägs bli nästa stora släpp för Guerrilla

Robot
"Horizon Online" sägs bli nästa stora släpp för Guerrilla

Så ett eventuellt Horizon 3 lär dröja.

#Guerrilla, #Horizon

Medlem

Nästa live service-flopp från Sony? 🤔

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Redaktör
Ponny

Nej! Där blir det nej! Bestämt nej! Skräddaren säger nej!

Våga lägg ner det här, Sony.

signatur

En Bamseponny av folket

Gnällkuk

Men vad fan, ge oss ett nytt KZ istället. Det är ju dessutom något som känns klart mer kompatibelt med live service än Horizon :/

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

Sony Sony... Ni vann över mig där ett tag med alla otroliga single-player spel, men nu förlorar ni mig igen...

Medlem
Skrivet av B-itta:

Sony Sony... Ni vann över mig där ett tag med alla otroliga single-player spel, men nu förlorar ni mig igen...

Exakt vad jag skulle skriva! Det är som om de medvetet försöker göra alla sina IPn mindre attraktiva för mig.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

så superduper populärt är väl inte Horizon ändå?

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej tack!

Avstängd

Liveservicespel ploppar upp som små svampar. Och inga direkt ätbara svampar är det.

Testpilot

Istället för att kasta de pengarna i sjön och floppa kan ni skänka några miljoner dollar till mig istället.
Jisses , de som bestämmer sånt där måste vara helt verklighetsfrämmande.

Medlem

Kan bli bra om det blir en Monster Hunter kopia.

Medlem

Saknas bara "NFT Powered" för att få mitt intresse under noll.

Skribent

Horizons värld skulle passa i ett MMO, så jag skriver inte av detta helt. Men jag är väldigt väldigt väldigt skeptiskt till detta.

signatur

"Writer and Fighter"

Flakmonkey

Det är sorgligt att ett bolag som Sony som är så otroligt framgångsrikt med sina singleplayer-spel räknat på det här och kommit fram till att det här är rätt väg att ta. För det är ju inte som de gör det med vilja att förstöra något, utan de tittar på online-succéer och känner att det är den vägen de måste ta för att fortsätta ha den position de har idag. Det bådar inte gott inför framtiden, inte bara för Sony och Playstation utan för branschen i stort.

Medlem

Vem har ens frågat om detta?

Medlem

Att de aldrig lär sig...

Skribent

De känner onekligen av effekterna av Concord-fadäsen men är säkerligen för de djupt investerade i detta för att bara lägga ner det - skulle tro att många på både Sony och Guerilla är rätt nervösa, med all rätt...

Medlem

Dom vill ha in mer pengar mellan spelen antar jag. Ska bli roligt och se hur det utvecklar sig.

Medlem

Blä! Kan hända att det är sånt här kidsen nu för tiden vill ha, vad vet jag. Nån form av analys måste väl Sony och Guerilla gjort antar jag:-P.

Skribent

Kom på en sak, utvecklas inte detta av någon koreansk utvecklare som typ Ncsoft? I så fall borde ju Guerilla vara fria att fortsätta göra något annat i deras katalog.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Meh, Horizon-spelen är överskattade.

Avstängd

Det kommer bli en besvikelse.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Horizon-spelen måste vara några av vårs tid mest överskattade spel

Medlem

Ett av de bästa spelen till Playstation, så ska bli intressant att se om de lyckas överföra känslan i spelen till en öppen värld i MMORPG anda.

signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Skrivet av ChriL:

Vem har ens frågat om detta?

Den "eminente" Hermen Hulst. Han var väldigt engagerad i Concord...

signatur

00:00:02:42

Medlem

Det är som att spelutvecklare totalt glömmer bort sina fans/konsumenter och vad de vill numera. Frågan är ju vem de ens utvecklar ett spel för som uppenbarligen ingen har frågat efter.

signatur
Medlem

Garbage val... Hade velat ha ett nytt stort Horizon 3 ASAP....
Mycket, mycket hellre...

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Skrivet av Mo0rbid:

Horizon-spelen måste vara några av vårs tid mest överskattade spel

*hytter med näven*

Horizon: Zero Dawn håller jag som ett av de fem bästa spelen jag spelat. Underbar story och setting. Dessutom trevlig gameplay, vilket jag annars inte brukar bry mig så mycket om.

Forbidden West var inte alls lika bra.

Den här onlinesoppan? Kommer jag inte att röra i vid tång.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Jag har fått för mig att det här kommer att likna monster hunter? Hur det en blir så är jag positiv till det här kommande multiplayer spelet. För det kommer både att vara ett speciellt spel och jag gillar världen. Concord däremot var jag absolut inte intresserad av. Så det spelar ingen roll vad som hände med det. Men visst får man inte tillräckligt från början i Horizon multiplayer så kan det ju kännas dåligt. Något jag inte förstår med live-service spel är att dom kostar otroligt mycket för väldigt lite. Någonstans är det fel. För skulle man få ett helt spel i multiplayer så skulle borde det vara mycket större redan från början. Eller vara väldigt billigt att göra från början.

12
Skriv svar