Death Stranding 2 med musikaliska nummer och underjordiska farkoster
Jag trodde Death Stranding var exklusivt till ps5.
Death stranding var tidexlusivt till playstation
Death stranding var tidexlusivt till playstation
Förlåt, jag menade Death Stranding 2, det stod nämligen ps5,Xbox och pc i nyheten men det är ändrat nu.
DS1 var skumt. Har fortfarande inte bestämt mig om jag gillade det mycket eller lite. Vet inte heller om jag kommer prioritera 2an ännu. Kanske spelar man det för man är nyfiken vad tusan som kokas ihop denna gång.
Skumt ja. Jag tror många känner sig kluvna med dessa spel, precis som jag gjorde med Metal Gear Solid 5.
Hideo Kojima älskar det irrationella och absurda. Slår vad om att han tittar mycket på excentriska, bisarra filmer.
Jag är verkligen inte ett fan, men måste ge plus för hans originalitet. Han skulle lätt kunna göra spel som säljer det dubbla och trippla om det var mer konventionellt, men pengar är inte hans prioritet eftersom han är en äkta konstnär.
Memento Mori
Har inte spelat ettan, så det är kanske därför jag inte fattar något. Men detta ser så jäkla random ut? Och jag gillar det haha
Då ska du absolut spela första spelet om du gillar konstigheter.
Det är helt galet men på nått sätt ett spel som man dras in i.
Det är lite kusligt, frustrerande, grind, jank och så en story 😂
Att man samtidigt spelar med andra fast endå inte är kul också
Skumt ja. Jag tror många känner sig kluvna med dessa spel, precis som jag gjorde med Metal Gear Solid 5.
Hideo Kojima älskar det irrationella och absurda. Slår vad om att han tittar mycket på excentriska, bisarra filmer.
Jag är verkligen inte ett fan, men måste ge plus för hans originalitet. Han skulle lätt kunna göra spel som säljer det dubbla och trippla om det var mer konventionellt, men pengar är inte hans prioritet eftersom han är en äkta konstnär.
Du har rätt:
Då ska du absolut spela första spelet om du gillar konstigheter.
Det är helt galet men på nått sätt ett spel som man dras in i.
Det är lite kusligt, frustrerande, grind, jank och så en story 😂
Att man samtidigt spelar med andra fast endå inte är kul också
Jag ska nog se till att skaffa och testa, har hört att det varit en stor vattendelare till hur man upplever spelet. Hoppas jag tillhör den positiva skaran
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || ROG 34" 21:9 1440p
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Jag ska nog se till att skaffa och testa, har hört att det varit en stor vattendelare till hur man upplever spelet. Hoppas jag tillhör den positiva skaran
Spelet är lite segt i början. Så det gäller att ta sig förbi första kartan som ttp kan räknas som ett litet turtorial område och sen var det väll en till karta efter det.
Då öppnar både storyn och spelet upp och man kan sen inte sluta
Men som sagt kan vara lite uppförsbacke inledningsvis och även en bit på det.
Måste ge plus för hans originalitet. Han skulle lätt kunna göra spel som säljer det dubbla och trippla om det var mer konventionellt, men pengar är inte hans prioritet eftersom han är en äkta konstnär.
Precis så. Det är lite som MSG spelen fast nu är det ingen som begränsar honom så det spårar ur ännu mer ju!
Har inte spelat ettan, så det är kanske därför jag inte fattar något. Men detta ser så jäkla random ut? Och jag gillar det haha
Jag har spelat ettan och fattar ändå inte vad det är som händer.