The Day Before-utvecklarna ber om ursäkt – och vill ha våra pengar till nytt spel
Ok men alltså, inte för att vara sån. Men varför skriver ni ens om detta?
Det är feedback
För att det finns ett visst nyhets-/underhållningsvärde i? Varna potentiella offer för ytterligare en scam?
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Det är feedback
Som Petts0n säger: dels varning, dels underhållande. Jag tror inte de drar in prngar pga denna nyhet.
Som Petts0n säger: dels varning, dels underhållande. Jag tror inte de drar in prngar pga denna nyhet.
Ok!
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Tycker dom gör helt (fel) rätt, simpel värld o bli rik i om man bara ljuger o fulare sig lite.
Ja, för den med få/inga/tveksamma moraliska kompasser går det definitivt att tjäna pengar. Scalpingen av konsoler och grafikkort är ju ytterligare ett exempel. Visst är det en risk, men det känns med tanke på budgivningarna som att scalpers även denna gång kommer tjäna kosing. :/
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Lite sugen på att backa deras Kickstarter bara för att nu
Oroa er inte, det finns tillräckligt många som kommer gå på deras nästa mästerverk.
Tråkiga är att du har rätt, människor är så sjukt korkade. ..
Spela spel är kul ibland.
Oroa er inte, det finns tillräckligt många som kommer gå på deras nästa mästerverk.
Tråkiga är att du har rätt, människor är så sjukt korkade. ..
Nu dömer ni hårt. Att inte ha koll på alla tusentals spel som släpps per år är mänskligt.
Ett mål på 157 000 kr är ju inte särskilt mycket för ett företag, är det lön för 3 personer under en månad plus lokalhyran?
Det är många Kickstarter som har mål som inte täcker hela kostnaden. Används ofta till att få upp ett intresse.
Det är feedback
Den stora frågan är, varför skriver du om att dom skriver om det? Och varför skriver jag om detta? Finns vi egentligen? Hur gör djur?
1338 - One Step Above