Sucker Punch utannonserar Ghost of Yōtei
Subarashii tayori degozaru!
Jag som inte ens spelat klart det första. Det börjar bli hög tid för det. Är tyvärr hyfsat insnöad i Monster Hunter: Iceborne för tillfället.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Hoppas verkligen inte att scenen med vargen antyder att det innehåller något Far Cry-tjafs där man har skickar runt djur i strid.
Nu när du säger det, jag tror det är exakt just det :D.
Hoppas det har mer att göra, Tsushima var oerhört charmigt och kul dom första 10-15 timmarna, sen så började jag se mönstret alldelles för tydligt och det vart en Ubisoft simulator.
Håller med.
Trevligt! Älskade första även om det var stundtals repetivt.
Trodde dock verkligen att dom skulle göra en fortsättning med Jin där vi nu skulle ta oss an problem på Japanska fastlandet och fortsätta i Ninja träsket, kändes som hans historia kunde fortsätta men är inte emot att dom gör något "nytt" heller
Och som Kebbe skriver hoppas jag också att vargen inte är någon kompanjon att ha i strid och om så är fallet att man får välja om man vill ha den med sig eller ej!
HYPE och vilken bangermusik!!
Gillar du musiken, gör dig själv en tjänst och kolla in Yoshida kyodai (Yoshida brothers) på Youtube.
Hoppas verkligen inte att scenen med vargen antyder att det innehåller något Far Cry-tjafs där man har skickar runt djur i strid.
Håller med! Hoppas verkligen man får välja utstyrsel som i det förra spelet med, kombinationen av hatten, masken, två svärd och en shamisen på ryggen känns alldeles för anime.
Annars ser det väldigt trevligt ut, gillade originalet starkt!
Skulle vilja påstå att det är exakt vad som står på menyn.
HYPE! Alltså jag har kollat på trailern tre gånger nu. Blir säkert en fjärde. Ja, det skall det bli! Ska tvinga sambon kolla med mig en gång också. Hon kommer kanske dock få PTSD och jobbiga flashbacks från när jag gick runt och kallade mig själv för Jin Sakai i ca. två veckor när jag spelade igenom det förra spelet...
UPDATE: Det gick bra att visa trailern! 😅
när jag gick runt och kallade mig själv för Jin Sakai i ca. två veckor när jag spelade igenom det förra spelet...
😂👍🏽
Hoppas det har mer att göra, Tsushima var oerhört charmigt och kul dom första 10-15 timmarna, sen så började jag se mönstret alldelles för tydligt och det vart en Ubisoft simulator.
Håller helt klart med.
Det här är enligt mig ett solklart fall av ett spel som var för långt (- som Tomas Helenius brukar säga)
Världen var från början helt fantastisk. Det kändes som ett open world som var gjort på rätt sätt.
Nästan som Witcherklass snarare än Ubiklass.
Men det höll aldrig hela vägen.
Som Pigge påverkar så var det där runt 10 timmar som det kändes som att man utförde uppdragen på ett monotont löpande band. Det var inte roligt längre. Allt kändes likartat det man redan upplevt med väldigt små marginaler.
Man satt och hoppades på en vändning. Att något nytt spännande skulle dyka upp och att man skulle få tillbaka känslan som man hade i början.
Den kom inte tillbaka.
Hoppas att det här spelet inte faller i samma openworldfälla .
Så otroligt spännande och viktigt med kvinnlig protagonist, representerad av en Hbtqi-person.
Hur lyckas du avgöra att hon är hbtq från den videon?
Hur lyckas du avgöra att hon är hbtq från den videon?
Skådespelaren som gör rösten är hbtq Erika Ishii och denna person har sagt väldigt skumma saker på Twitter. Vilket får mig att inte bli lika hoppfull. Aktivism hör inte hemma i denna period.
Den som vet vet.