Quiz – Warcraft-bonanza!

Medlem
Medlem
Medlem

Hyfsat bra med tanke på hur lite Warcraft jag har spelat.

Medlem
Medlem

mm, säger en del om hur pepp man är ungefär.

Medlem

signatur

-={HeadHunter}=-

Medlem

Jag är ett stort Warcraft-fan! Började med Warcraft 2 när jag var en liten grabb. Därmed missade jag frågan om hur lång tid det var mellan första och andra spelet.

Medlem

Lite har man lärt sig efter att ha spelat allt som har med Warcraft att göra sen ettan kom :-).

Medlem
Medlem

eyoo

Farornas Konung

Chansade på allt!!

signatur

00:00:02:42

Medlem
Medlem

Warcraft är inte riktigt min grej...

Medlem

Min resa började med WC3, inte spelat de tidigare så där blev det gissningar

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Yeaah boi
Medlem

Har följt Warcraft sedan jag var liten, good times... 😎👍

Medlem

Helt ok

Medlem

signatur

CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 2x27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Någon nytta ska man väl ha av att ha spelat sedan det första spelet, läst alla böcker, hängt runt på diverse loreforum och wikipedias samt varit fast i WoW-träsket i många år. Äntligen har jag något att visa upp för omvärlden!

Medlem

Ett hastigt svar utan en hel kaffe i mig ledde till ett fel, men ifall jag inte minns fel så vill jag ta igen det genom en korrigering:

Monk anslöt i Mists of Pandaria, medan Death Knight kom med i Wrath of the Lich King. Death Knight fanns med redan i WC2, och morrade bl.a. irriterat när man klickade på dem

Medlem
Skrivet av Wobble:

Mitt resultat: 3/10.

Skit spel .. wow e mög

Dagens "Dålig Förlorare" är härmed korad

Medlem

Gissade på 1 fråga, hur lång tid det tog mellan Warcraft 1 & 2, annars kunde jag alla

Medlem
Skrivet av Ender:

Monk anslöt i Mists of Pandaria, medan Death Knight kom med i Wrath of the Lich King. Death Knight fanns med redan i WC2, och morrade bl.a. irriterat när man klickade på dem

Var inte frågan specifikt för World of Warcraft dock? Isåfall är det ju inget fel, Death Knight kom till WoW i Wrath of the Lich King, ganska irrelevant när de först dök upp i Warcraft då

Medlem
Medlem

signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Skriv svar