Fyra år lagom för att göra Assassin's Creed, säger utvecklare

Robot
Fyra år lagom för att göra Assassin's Creed, säger utvecklare

Behövs tid att ta in spelarnas åsikter inför nästa spel.

#assassins-creed-mirage, #assassins-creed-shadows, #ubisoft

Medlem

Finns ingen själ i dom här spelen, bara systematiskt.

Medlem

Ubisoft har inte gjort ett roligt assassins creed spel på 10 år. Sure det säljer mer men kvaliten har droppat något enormt. Finns ingen själ längre.

Medlem

Känns som ett svar från en person som aldrig har träffat en av dom som faktisikt arbetar med spelet.

Hade gärna sett ett mer personligt svar baserat på upplevelsen av "teamet" som utvecklar spelet. Inte killen som överser siffrorna över deras arbete.

Medlem

De borde ägnat lite av den tiden till att kolla upp Thomas Lockley

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

De borde ägnat lite av den tiden till att kolla upp Thomas Lockley

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag dyrkade de massiva Assassin's Creed spelen AC:Origins, AC: Odyssey och AC: Valhalla. Magiska enorma o vackra världar att få utforska ..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Testpilot
Skrivet av noreason:

Ubisoft har inte gjort ett roligt assassins creed spel på 10 år. Sure det säljer mer men kvaliten har droppat något enormt. Finns ingen själ längre.

Skrivet av CARTMAN:

Jag dyrkade de massiva Assassin's Creed spelen AC:Origins, AC: Odyssey och AC: Valhalla. Magiska enorma o vackra världar att få utforska ..

Är inne på Cartmans spår; RPG-trilogin är enligt mig de bästa i serien. Rent krasst tycker jag alla andra titlar är mediokert slölir i brist på annat – som bäst. Enda undantaget vore Black Flag, men det är p.g.a. sjödelen, hade mer än gärna skippat allt som hade med land att göra.

signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < R5 5600 | 16GB 3200 MT/s | RTX 2060 >

Medlem
Skrivet av noreason:

AC: Origins är ett av mina favoritspel genom tiderna 😀

Medlem

AC odyssey är nog min absoluta favorit i serien, men jag måste oxå medge att jag brukar sluta spela completionist när jag vet att jag närmar mig slutet, och istället slå på skygglapparna och zooma. lite så jag hanterar de flesta spel som är liiite för stora och liiite för långa.

Medlem
Skrivet av ichirin:

AC odyssey är nog min absoluta favorit i serien, men jag måste oxå medge att jag brukar sluta spela completionist när jag vet att jag närmar mig slutet, och istället slå på skygglapparna och zooma. lite så jag hanterar de flesta spel som är liiite för stora och liiite för långa.

Jag håller nog också det som bäst såhär i efterhand. Tyckte verkligen om Brotherhood när det kom däremot.

Medlem

Har gillat de flesta AC, förutom 3 och Syndicate. De var tråkiga och bara dåliga. Oddessey och origin var riktigt, riktigt bra. Valhalla var OK. Shadows är det första AC jag kommer skippa helt.

signatur

I drank what?

Medlem

AC Origins är nog fan ett av dom bästa spelen som jag någonsin har spelet! Valhalla var också riktigt jävla bra. Odyssey däremot är enda AC spelet som jag inte har gillat tröttande tyvärr efter bara några timmar. Hoppas att Shadows blir bra ser otroligt mycket fram emot det

Medlem

Oddesey är nog favoriten får jag säga, även om jag gillade tvåan när det kom. Värsta mögen är helt klart Unity och Mirage.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Många som pratar om dessa... jag har missat samtliga men testade lite Mirage, lessnade dock rätt fort.
Vilken av dessa tre som du nämnt står dig närmast?

Medlem

Jag gillade Odyssey mer än Origins, även om Origins hade mer intressanta historiska delar som pyramiderna. Det som var sämst i Odyssey var alla slag som man snabbt tröttnade på. Vill ha mera stealth!

Medlem

"Behövs tid att ta in spelarnas åsikter inför nästa spel."

Hahahaha...knappast dom lyssnar INTE på spelarna.
isåfall hade dom gjoer ett Black Flag 2 spin off!
inte skräpet Skull and bones.

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av rewoX:

Många som pratar om dessa... jag har missat samtliga men testade lite Mirage, lessnade dock rätt fort.
Vilken av dessa tre som du nämnt står dig närmast?

Äger AC: Mirage men inte lirat det ännu.

De är ungefär jämlika dessa 3 enorma AC-spel. Men måste jag välja nåt så blir det Origins då Egypten med sanddynerna och stora pyramider att utforska kändes mest spännande. Dessa spel har 60 frames patchar implementerade för PlayStation 5 användare..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

Jag håller med er om allt och trots det så....

Jag tror jag har spelat samtliga och dessutom spelat Eziotrilogin, Black Flag och trean. Det är ungefär samma spel hela tiden och ändå återgår jag till dem. Det är nog ett slags comfortspel, måhända är det samma sak för de som varje år köper NHL-spelen. Mirage var kanske början på slutet på den här relationen, jag började tröttna. Jag kommer att köpa det nya med men det blir ju av gammal vana. Hade jag inte spelat Ghost of Tsushima så hade jag troligen varit mer hugad.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Äger AC: Mirage men inte lirat det ännu.

De är ungefär jämlika dessa 3 enorma AC-spel. Men måste jag välja nåt så blir det Origins då Egypten med sanddynerna och stora pyramider att utforska kändes mest spännande. Dessa spel har 60 frames patchar implementerade för PlayStation 5 användare..

Ah okej!
Jag föredrar att spela det mesta på PC men har en PS5 också, och sådana här spel är ju rätt mysigt att lira i soffan!

1
Skriv svar