Final Fantasy 16 till pc snart? Profil i Nvidia-drivrutin väcker hopp
Kan nästan tänka mig att lira om det på PC, även om jag tyckte spelet var lite väl dystert. Performance Mode på PS5 var verkligen inget att hänga i granen, det sänkte upplevelsen en hel del. Har inte lirat DLCerna heller, så...
Men Rebirth då?!
H-How can she slap, kupo!?
Kan nästan tänka mig att lira om det på PC, även om jag tyckte spelet var lite väl dystert. Performance Mode på PS5 var verkligen inget att hänga i granen, det sänkte upplevelsen en hel del. Har inte lirat DLCerna heller, så...
Men Rebirth då?!
Stor chans att prestandan är ett icke problem på PC.
Hoppas på Rebirth släpp nästa år, har det på ps5 men performance mode ser ut som skräp och graphic mode i 30fps pallar jag inte med. Köper nog 16 till PC då jag har halva spelet avklarat på ps5.
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Hoppas på Rebirth släpp nästa år, har det på ps5 men performance mode ser ut som skräp och graphic mode i 30fps pallar jag inte med. Köper nog 16 till PC då jag har halva spelet avklarat på ps5.
Tänk om det hade funnits stöd för cross-save! Hade själv samma "problem" med senaste Horizon, hade inte kört DLCn på PS5 och köpte det på PC men orkar inte köra igenom hela spelet för att komma till DLCn. Hade vart gött med cross save så man bara kunnat köra vidare på PC.