Batman och Mario i helgen – vad spelar du?

Robot
Batman och Mario i helgen – vad spelar du?

Även om helgen (kanske!) regnar bort kommer spelen med solsken.

#spelhelg, #teaminomhus

Medlem

Fredrik måste ju ha spelat diverse Assassin's Creed större delen av 2024.

Medlem

Ska ge mig i kasst med Horizon Zero Dawn har jag tänkt! Bättre sent än aldrig som det sägs.

Medlem

Ny runda i BG3. Spelar som The Dark Urge på Tactician. Spelet har fått ett helt nytt djup.

Fan vad bra det är.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

KoP
Medlem

Tchia påbörjades idag å lär väl liras under helgen.

Medlem

Lutar åt Age of Mythology: Retold betan.

signatur

Here to play.

Avstängd

Tactics ogre reborn på steam deck

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Robocop: Roque City samt Fortnite

Medlem

Assassins Creed Valhalla och Cyberpunk.
Har inte kört något AC sedan Black Flag, måste säga att Valhalla än så länge är vansinnigt bra!

Medlem

Jag spelar mer ”Power Washing Simulator” än jag vill erkänna. Frun har varit utomlands i veckan och jag har fyllt tidden med helt jävla menlöst tidsfördriv. Suttit och haft ”The Rookie” på på datorn och lirat PWS på PS5:an.

Total jävla dekadens! Jag skäms!

signatur

Heja Blåvitt

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ska ge mig i kasst med Horizon Zero Dawn har jag tänkt! Bättre sent än aldrig som det sägs.

Jag varvade det nyligen. Bra spel, och nu kör jag tvåan.

Medlem

Äventyrar vidare i ratchet and Clank, det är kul men segt emellanåt.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Jag fortsätter lira Tales of Vesperia på Switch i helgen.
Förhoppningsvis hinner jag även nå eftertexterna innan helgen är slut.
Möjligen så fortsätter jag även min playthrough av S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl på Xbox inför tvåan.

Medlem

Far Cry 6. Forza Motorsport 7.

Medlem

Tänkte testa på Once Human och se vad det är för nåt. Har ungefär 20 min kvar på nedladdningen...

Ambassadör
Xbox

Spelar Coffee Talk Epsiode 2: Hibiscus and Butterfly innan det lämnar Game Pass och efter det så blir det till att fortsätta Shadowrun: Dragonfall där jag är på upploppet.

signatur

Jump in.

Medlem

Resident Evil 4, den remastrade spelet.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Jag varvade det nyligen. Bra spel, och nu kör jag tvåan.

Ja, bara hört väldigt bra om det och är pepp på det. Vet inte varför det tagit sådan tid. Prioriterat annat antar jag. Men nu är det dags! Tvåan har jag också, i skivform med expansionen, så det följer väl direkt efter.

Medlem

Det blir Persona 3 Reload och Death Stranding

Medlem

Skulle ju köra Riven. Anmält mig/spelet till FZ Community Summer Challenge 2024 och allt.

Och så sitter jag och lirar Tropico 6... vart kom den ifrån liksom?!

Medlem

Ska slutföra Stellar blade snart tänkte jag, så det blir nog det

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ja, bara hört väldigt bra om det och är pepp på det. Vet inte varför det tagit sådan tid. Prioriterat annat antar jag. Men nu är det dags! Tvåan har jag också, i skivform med expansionen, så det följer väl direkt efter.

Dom e bra som attans, men det är väldigt lika varandra. Jag skulle väntat en stund för att inte få en onödig "fatigue" debuff mitt i det roliga!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem
Medlem
Skrivet av Kossan-Mu:

Dom e bra som attans, men det är väldigt lika varandra. Jag skulle väntat en stund för att inte få en onödig "fatigue" debuff mitt i det roliga!

Aa, bra poäng, kanske blir lite "kaka på kaka" att spela dem rygg på rygg. Kanske får ta någonting emellan. Kanske återvänder till Ghost of Tsushima emellan som jag klarade huvudspelet av igår men har expansionen och lite sidouppdrag kvar emellan.

Medlem

Balatro, Balatro, Balatro... (är helt fast i detta mästerverk)

Samt tänkte börja med Workers & Resources: Soviet Republic.

Medlem

Battlefield 2042 (Outbreak), Helldivers 2 och min episka kampanj i BG3!

Medlem

DCS:OH-58D Kiowa Warrior varvat med Once Human står på menyn i helgen

Flap flap flap

varvat med pew pew

Medlem

Punch club 2: Fast Forward och Apex Legends!

Farornas Konung
Medlem

Raft coop!!!

signatur

//monster

12
Skriv svar