Batman och Mario i helgen – vad spelar du?
Även om helgen (kanske!) regnar bort kommer spelen med solsken.
Tactics ogre reborn på steam deck
Jag spelar mer ”Power Washing Simulator” än jag vill erkänna. Frun har varit utomlands i veckan och jag har fyllt tidden med helt jävla menlöst tidsfördriv. Suttit och haft ”The Rookie” på på datorn och lirat PWS på PS5:an.
Total jävla dekadens! Jag skäms!
Heja Blåvitt
Ska ge mig i kasst med Horizon Zero Dawn har jag tänkt! Bättre sent än aldrig som det sägs.
Jag varvade det nyligen. Bra spel, och nu kör jag tvåan.
Jag varvade det nyligen. Bra spel, och nu kör jag tvåan.
Ja, bara hört väldigt bra om det och är pepp på det. Vet inte varför det tagit sådan tid. Prioriterat annat antar jag. Men nu är det dags! Tvåan har jag också, i skivform med expansionen, så det följer väl direkt efter.
Ja, bara hört väldigt bra om det och är pepp på det. Vet inte varför det tagit sådan tid. Prioriterat annat antar jag. Men nu är det dags! Tvåan har jag också, i skivform med expansionen, så det följer väl direkt efter.
Dom e bra som attans, men det är väldigt lika varandra. Jag skulle väntat en stund för att inte få en onödig "fatigue" debuff mitt i det roliga!
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Dom e bra som attans, men det är väldigt lika varandra. Jag skulle väntat en stund för att inte få en onödig "fatigue" debuff mitt i det roliga!
Aa, bra poäng, kanske blir lite "kaka på kaka" att spela dem rygg på rygg. Kanske får ta någonting emellan. Kanske återvänder till Ghost of Tsushima emellan som jag klarade huvudspelet av igår men har expansionen och lite sidouppdrag kvar emellan.