Steams sommarrea är igång!

Medlem
Skrivet av Holonyaa:

Disco Elysium för 3.99€ är ett kap.
Bara att slå till om ni inte har det, riktigt bra spel.

Ett av de bästa spelen!

Medlem

Drog hem Signalis. Sneglat på det länge.

Medlem
Skrivet av Lofa:

XCOM 2, 95%: 2,49€
Civ VI, 95%: 2,99€

Om man nu lyckats med konststycket att missa dessa titlar så finns ingen ursäkt längre


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Inaktiv
Skrivet av Shadee:

Hur kan vi ha kommit såhär långt i tråden utan att någon nämnt Witcher 3 Wild Hunt för 3€? Witcher-rea brukar ploppa upp 2-3 gånger redan i första inläggen.

Köpte spelet för fullpris day 1, no regrets

Medlem
Skrivet av Managor:

90% på Celeste, så dags för mig att spela det nu. Drog igång och testade så att min ps5 kontroll funkade bra, och spelet känns bra att spela.

Köpte Celeste också. Har haft det på min wishlist ett tag nu. Köpte WRC också. Även om folk verkar säga att det har problem så kan det vara skönt med lite nya tracks efter att ha spelat Dirt Rally 2 mycket. Kör mest Time trail och tycker inte att det märks av så mycket gällande micro stuttering m.m.

Medlem

Jag slog till på Teardown för halva priset riktigt kul so far efter 1-2 timmar, o syrrans unge har längtat efter att få testa det så det blir att köra ihop i soffan nästa vecka.


signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro

Medlem

Fastnade aldrig riktigt för Disco Elyseum men Dave the diver är ju ett riktigt skönt spel måste jag säga. Beroendeframkallande!

Medlem

Steam har knackat av 20 procent på Dragon's Dogma 2. Jag har varit lite halvsugen på det spelet sen ett halvår tillbaka, men det känns inte som att jag kan motivera att betala mer än typ trehundra spänn för det. Alla problem vad gäller optimisering och prestanda verkar hänga kvar och jag tycker inte det verkar femhundra spänn värt av skoj att klänga omkring på troll.

Medlem

Halo: Master Chief Collection var nästan gratis, så jag slog till. Har bara ägt orginal XBOXen, så har inte spelat några andra spel än Halo och Halo 2. Är väl väldigt old news för de flesta, men för mig blir det lite av en chans att spela klart orginal trilogin åtminstånde.


signatur

Heja Blåvitt

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Även Gog.com har summer sale!

Yeah, but who the F wanna see it?! 😆😆

Skojja bara. Hittade ju mina älskade re1-3 original där, så skall bli lira av. De verkar dock inte hamna på rea; is i magen så skall jag titta tillbaka där under kommande vecka (kommer bli köp av de spelen, vilket som, men säg inget till prissättarna på GoG, så kanske man kan få det billigare 🤪)

För övrigt så var det inget än så länge som skrek "köp mig" på Steam. Kanske plockar upp Yonder: The Cloud Catcher Chronicles (90% off).

Med över 2000 titlar, så börjar utbudet sina..

Medlem
Skrivet av Holonyaa:

Disco Elysium för 3.99€ är ett kap.
Bara att slå till om ni inte har det, riktigt bra spel.

Slog precis till på det. Testade det när det släpptes men fastnade aldrig. Ska göra ett nytt försök nu i hängmattan med steam decken


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Ett hett tips är att passa på att köpa Forza Horizon 4 innan det försvinner från Steam (och Windows Store) i december i år:
Ca 227 kr för Ultimate Edition:

https://store.steampowered.com/app/1293830/Forza_Horizon_4/

https://forza.net/news/forza-horizon-4-delisting

Due to licensing and agreements with our partners, Forza Horizon 4 will be delisted from digital platforms (Microsoft Store and Steam) on December 15, 2024. This means the game and its additional content will no longer be available for purchase through online stores.

Medlem
Skrivet av ProPain:

För första gången på flera år har jag ingen backlog liggandes så för en gångs skull kan jag njuta av rean.

Hur fasen lyckades du med det? 😁

PS Måste vara 1 på miljonen, se till att spela på Eurojackpot. 🙂

Medlem
Skrivet av A1200G:

Hur fasen lyckades du med det? 😁

PS Måste vara 1 på miljonen, se till att spela på Eurojackpot. 🙂

Nej, det går inte. Jag tror han trollar! 😆

Medlem

Witcher 3
Mass Effect Legendary
Disco Elysium

De tre känns givna för egen del.
Sen funderar jag på lite olika men där jag egentligen inte kanske tycker att de sänkt så mycket att är beredd att hosta upp. De flesta är spel jag redan kört på xbox men vill köra om. Red Dead 2 tex.

Medlem

mass effect legendary edition är STARKT rekommenderad, älskade skiten, 100procentade det, tog lång tid men värt det.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Även Gog.com har summer sale!

Och Humble Bundle, EA och Blizzard

Medlem

Robocop
X4 DLCs
Tack vare Steam App på semester

Medlem
Skrivet av A1200G:

Hur fasen lyckades du med det? 😁

PS Måste vara 1 på miljonen, se till att spela på Eurojackpot. 🙂

Jag har låtit bli att köpa "kanske kan vara kul" spel på reor de senaste 3-5 åren och har sakta men säkert gått igenom alla spel jag redan har (och lite nya). Tyckte dock rean var lite "tråkig" i år men det blev gamla Death stranding.

12
Skriv svar