För varmt igen! đŸŒĄïžđŸ„” Svalk-tips?

Medlem

Sommaren har startat 😅
FĂ„r se om det blir 40+ senare i sommar đŸ„”

Medlem

Bra sommar för mig som bor i Södermanland, 13c nu. som varmast kanske 28c pÄ dagarna, men mestadels runt 20-25 vilket jag tycker Àr ganska perfekt.

flÀkt Àr suverÀnt att ha, köp en bra som Àr tyst. ha den en bra bit frÄn sÀngen ocksÄ sÄ den knappt hörs alls, rikta mot sÀngen. sover betydligt bÀttre dÄ ifall det skulle vara 25+...

viktigt att blockera fönstret ocksÄ, jag har 2 riktigt tjocka gardiner, svarta som tar bort allt ljus + ser till att det blir svalare.

Redaktör
Ponny

VĂ€dret just nu gillar jag, Ă€ven om jag förstĂ„r att jag Ă€r ganska ensam om det. Bitvis ganska molnigt, runt 20 grader. Tycker det Ă€r najs nĂ€r det gĂ„r lite upp och ner ocksĂ„. NĂ€r det Ă€r runt 30 grader i alldeles för mĂ„nga veckor i rad... dĂ„ mĂ„r jag inte toppen! 🙃


signatur

En Bamseponny av folket

Dra för alla fönster öppna inte rutor pÄ dagen .inget som ljus inne eller varm luft .pÄ sen kvÀllen natten öppnar du och vÀdret sÄ fÄr du in kall luft .det funkar rÀtt bra


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Lasrod:

<Uppladdad bildlÀnk>

Sommaren har startat 😅
FĂ„r se om det blir 40+ senare i sommar đŸ„”

Nej, sluta skrÀmmas sÄdÀr! Jag drog upp vÀderappen direkt!
jag trodde det var nÄnstans i Sverige!

Nu slipper ni iaf allt regn och kvavt i ett par mÄnader fram!
Om du inte redan varit, passa pÄ att gÄ pÄ ninja restaurangen dÀr!

Skrivet av Fredrik Eriksson:

VĂ€dret just nu gillar jag, Ă€ven om jag förstĂ„r att jag Ă€r ganska ensam om det. Bitvis ganska molnigt, runt 20 grader. Tycker det Ă€r najs nĂ€r det gĂ„r lite upp och ner ocksĂ„. NĂ€r det Ă€r runt 30 grader i alldeles för mĂ„nga veckor i rad... dĂ„ mĂ„r jag inte toppen! 🙃

Nu Àr det perfekt! 13-14 grader ute (23 inne)!
Hoppas det hÄller sig sÄ hÀr ett tag!
Det Àr brutalt mycket lÀttare att fÄ saker gjort!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsĂ€ttning]

Medlem

”Somrarna i Sverige har blivit allt varmare det senaste tio Ă„ren, nĂ„got som resulterat i att antalet dagar dĂ€r temperaturen kliver över 30-grader har mer Ă€n fördubblats under perioden.”
https://feber.se/samhalle/antal-dagar-med-30-fordubblats-i-sv...

đŸ„”


signatur

Fanboys be gone! đŸ€ź

Medlem

Att rikta flÀkten mot sina nakna fötter nÀr man ligger i sÀngen Àr effektivt. Man kan dra in dem nÀr det Àr för kallt och hÀnga ut dem nÀr det Àr för varmt.

En riktigt varm dusch, ja varm, hjÀlper ocksÄ.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Balunan:

”Somrarna i Sverige har blivit allt varmare det senaste tio Ă„ren, nĂ„got som resulterat i att antalet dagar dĂ€r temperaturen kliver över 30-grader har mer Ă€n fördubblats under perioden.”
https://feber.se/samhalle/antal-dagar-med-30-fordubblats-i-sv...

đŸ„”

Haha, 2 dagar mer under 10 Är dÀr temp Àr över 30. FrÄn fyra till sex.

Haha vilket trams.

Edit: lÀste fel.. Det har gÄtt frÄn 6 dagar till 14. Fortfarande trams i mina ögon (dÄ jag utgÄr frÄn att folk tar detta som ett tecken pÄ domedagen).


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Blir avundsjuk nÀr ni delar med er vÀdret. Bor i östra Mellansverige och har hittills varit varmt (30+) kanske en dag hÀr, igÄr och idag sÄ har varmaste temperaturen varit 16 grader...

ReleasehÀstryttare
Medlem

SÀlj den till en avant-garde modeuppvisning, köp mörklÀggningsgardin för vinsten.

Det Àr vÀl sÄdÀr de ska hÀnga?

ReleasehÀstryttare

Herregud!

Det skall bli upp till 28 i morgon och pÄ onsdag, tycker att det borde lugna ner sig nu nÀr det Àr september!

Medlem
Skrivet av Devan:

Herregud!

Det skall bli upp till 28 i morgon och pÄ onsdag, tycker att det borde lugna ner sig nu nÀr det Àr september!

https://mumbaimirror.indiatimes.com/thumb/67893644.cms?resize...

Lugn lugn, sommaren Àr snart ett minne blott. Hösten stÄr för dörren.


signatur

Submission is for the weak

Skribent
Skrivet av Devan:

Herregud!

Det skall bli upp till 28 i morgon och pÄ onsdag, tycker att det borde lugna ner sig nu nÀr det Àr september!

https://mumbaimirror.indiatimes.com/thumb/67893644.cms?resize...

HĂ€rligt! đŸ„łđŸŒžđŸŒž

Medlem

Bara 1-2 mÄnader kvar till 6 mÄnader snö


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsĂ€ttning]

ReleasehÀstryttare
Skrivet av Kleptomaniac:

Lugn lugn, sommaren Àr snart ett minne blott. Hösten stÄr för dörren.

MedelhavsvÀrmen kunde vÀl komma i november i stÀllet!

Medlem
Skrivet av Devan:

Herregud!

Det skall bli upp till 28 i morgon och pÄ onsdag, tycker att det borde lugna ner sig nu nÀr det Àr september!

https://mumbaimirror.indiatimes.com/thumb/67893644.cms?resize...

Det Àr verkligen katastrofalt. OrovÀckande.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Det Àr verkligen katastrofalt. OrovÀckande.

Dom larmar om att det kan vara resten av veckan + helgen. Synd, började ju just precis bli lagom svalt om dagarna. Men det kunde gÀrna fÄ vara mulet och regnskurar.

Skriv svar