Spelhelgen och jakten på de försvunna sparfilerna
Testade Phasmophobia igår med polarna för första gången. Riktigt kul! Det blir nog mer sånt ikväll. Annars väntar en hel del andra drös-spel som finns i backloggen. Kommer nog förmodligen flika in några timmar på League of Legends, World of Warcraft och Valheim under helgen.
"Do. Or do not. There is no try." - Yoda
Börjat och kommit fyra timmar in i Spider-man 2..
Tanken var att spela det för flera månader sen meb nu blir det av.. funderar att plocka upp Dead island på psn för 20:- också. Men håller det än?
Spara på dina 20 kr skulle jag säga. Recenserade omreleasen på PS4 och redan då kändes spelet väldigt janky och daterat. Lite småkul i co-op förstås, men det finns bättre spel om du ska döda zombier
"Writer and Fighter"
Bg3 för hela slanten. Är så jäkla hooked. Tom Shadow of the Erdtree får vänta!
Erdtree tog bara 35 tim att klara mainstory, inte avbryta det spelet mitt i heller! BG3 tog mig 200 timmar haha. Underbara spel bägge två!
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Spara på dina 20 kr skulle jag säga. Recenserade omreleasen på PS4 och redan då kändes spelet väldigt janky och daterat. Lite småkul i co-op förstås, men det finns bättre spel om du ska döda zombier
Kanske satsar fullt ut på spiderman då.. men 20 riksdaler är ju ingen jättechansning heller
Kanske satsar fullt ut på spiderman då.. men 20 riksdaler är ju ingen jättechansning heller
Det är ju typ en cheeseburgare på McD, men ja har du inte spelat Spiderman 2 så säger jag det är ett bättre kort...
...och du kan köpa en cheese med. 😁
"Writer and Fighter"
Hur i hela fridens namn blir man av med sina sparfiler?
Jag ska fortsätta med Shadowrun: Dragonfall, som är riktigt trevligt.
Man råkar ta bort dem eller glömmer spara dem när man wipar datorn.
Jag har tankat The Witcher 3 sparfiler som väntar på att användas när jag kör NG+. Då hade jag ändå sparat mina sparfiler på min NAS, men tror jag råkade ta bort mappen pga ett namnbyte på mappen från GOGs sida.
Kittlar en del i Tarkov-tarmen, så kanske det…
Det är ju typ en cheeseburgare på McD, men ja har du inte spelat Spiderman 2 så säger jag det är ett bättre kort...
32 spänn här i Norge för en sketen liten cheeseburgare på Donken. Var ju inte så länge sedan den kostade 9 kronor 😅
Gillar hur du tänker.. en cheese är alltid en cheese!! Alltid oavsett!
Svingar mig vidare då! Tack för respons!
Jag fortsätter levla mina dvärgar i Deep Rock Galactic...
: Survival eller vanliga?
Ska nog köra en kampanj med Wood Elves (Talsyn) i Total War Warhammer 3.
Håller på med en Wood Elves kampanj nu, rolig kampanj faktiskt man måste spela rätt aggressivt.
FÖR MYCKET!!!
Bejeweled 3 (Xbox 360)
Blue Dragon (Xbox 360)
Bombuzal (Amiga)
Cut the Rope: Triple Treat (3DS)
Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure (Amiga)
Mario's Super Picross (SNES)
Peggle (Xbox 360)
The Amazing Spider-Man Ultimate (Wii U)
(Men just nu stör det mig inte, kul att hoppa mellan dessa spel... i vanliga fall hade det gjort mig superstressad...)