Spelhelgen och jakten på de försvunna sparfilerna

Robot
Spelhelgen och jakten på de försvunna sparfilerna
Megadelux

@Tomas Helenius IL2 håller än. Känslan är svår att slå. Skulle e.v kunna vara War Thunder som är i närheten.

Medlem

Testade Phasmophobia igår med polarna för första gången. Riktigt kul! Det blir nog mer sånt ikväll. Annars väntar en hel del andra drös-spel som finns i backloggen. Kommer nog förmodligen flika in några timmar på League of Legends, World of Warcraft och Valheim under helgen.

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Börjat och kommit fyra timmar in i Spider-man 2..

Tanken var att spela det för flera månader sen meb nu blir det av.. funderar att plocka upp Dead island på psn för 20:- också. Men håller det än?

Medlem

Jag pendlar mellan The Finals och Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Medlem

Fortsätter med fallout 4. Level 42 än så länge.

signatur

Ducati Streetfighter 848

Ambassadör
Xbox

Hur i hela fridens namn blir man av med sina sparfiler?

Jag ska fortsätta med Shadowrun: Dragonfall, som är riktigt trevligt.

signatur

Jump in.

Skribent
Skrivet av bjornfobi:

Börjat och kommit fyra timmar in i Spider-man 2..

Tanken var att spela det för flera månader sen meb nu blir det av.. funderar att plocka upp Dead island på psn för 20:- också. Men håller det än?

Spara på dina 20 kr skulle jag säga. Recenserade omreleasen på PS4 och redan då kändes spelet väldigt janky och daterat. Lite småkul i co-op förstås, men det finns bättre spel om du ska döda zombier

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Bg3 för hela slanten. Är så jäkla hooked. Tom Shadow of the Erdtree får vänta!

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bg3 för hela slanten. Är så jäkla hooked. Tom Shadow of the Erdtree får vänta!

Erdtree tog bara 35 tim att klara mainstory, inte avbryta det spelet mitt i heller! BG3 tog mig 200 timmar haha. Underbara spel bägge två!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Spara på dina 20 kr skulle jag säga. Recenserade omreleasen på PS4 och redan då kändes spelet väldigt janky och daterat. Lite småkul i co-op förstås, men det finns bättre spel om du ska döda zombier

Kanske satsar fullt ut på spiderman då.. men 20 riksdaler är ju ingen jättechansning heller

Medlem

Har tagit upp Ghost of Tsushima igen efter en liten paus, väldigt bra och sanslöst snyggt spel! Speciellt i b/w Korusawa mode!

Medlem
UBI support

Efter många om och men med närmast eko-talande support på Ubisoft, så har jag och dottern äntligen fått igång FarCry 6. Det lär vi skoja med ett tag framöver.

Medlem

Råkade kanske börja med en ny karaktär i Path of Exile på PS5 pga blev så peppad av att det kommer en 2:a samt att jag iofs kört det några vändor på PC men det här är ju en annan grej... 😆 Också Dredge.

Medlem

Förra helgen blev det ändrade planer, och därför inget spelande alls. Den här helgen fortsätter jag genom Last of us part 1, varvat med TV-serien.

Skribent
Skrivet av bjornfobi:

Kanske satsar fullt ut på spiderman då.. men 20 riksdaler är ju ingen jättechansning heller

Det är ju typ en cheeseburgare på McD, men ja har du inte spelat Spiderman 2 så säger jag det är ett bättre kort...

...och du kan köpa en cheese med. 😁

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag tänkter chilla med SunnySide... Verkar vara lite av en Stardew Valley light-version i anime 3D miljö.

Hade tänkt avnjuta DCS Chinooken och Afghanistan kartan men de har blivit vad som kallas framflyttade.

Medlem

Ska nog köra en kampanj med Wood Elves (Talsyn) i Total War Warhammer 3.

ELF
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Hur i hela fridens namn blir man av med sina sparfiler?

Jag ska fortsätta med Shadowrun: Dragonfall, som är riktigt trevligt.

Man råkar ta bort dem eller glömmer spara dem när man wipar datorn.
Jag har tankat The Witcher 3 sparfiler som väntar på att användas när jag kör NG+. Då hade jag ändå sparat mina sparfiler på min NAS, men tror jag råkade ta bort mappen pga ett namnbyte på mappen från GOGs sida.

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ikväll kommer lillbrorsan och lirar Ultimate Mortal Kombat 3.
Toasty!

Medlem

Jag fortsätter levla mina dvärgar i Deep Rock Galactic...

Medlem

Kittlar en del i Tarkov-tarmen, så kanske det…

Det är ju typ en cheeseburgare på McD, men ja har du inte spelat Spiderman 2 så säger jag det är ett bättre kort...

32 spänn här i Norge för en sketen liten cheeseburgare på Donken. Var ju inte så länge sedan den kostade 9 kronor 😅

Medlem

Har fått Alan Wake II att gå i hyfsat stadiga 60-75fps med blandade inställningar så ska faktiskt lira igenom det (eller så lång jag kommer) i helgen om inget annat kommer upp. Sugen på Control med men måst bli av med lite backlog. Börjar bli löjligt nu.

Medlem

Gillar hur du tänker.. en cheese är alltid en cheese!! Alltid oavsett!

Svingar mig vidare då! Tack för respons!

Medlem

Fiskdamms-administratör på systerdotterns födelsedagskalas, det är där det riktigt spelet börjar.

Medlem

Trails through Daybreak (PS5) släpptes nu dagarna före helgen så blir det att köra det ända in i kaklet. Fast jag kanske kör klart Shin Megami Tensei V: Vengeance (PS5) också då jag är i sista området där.

Medlem

Jag blir sugen att släppa allt jag har för händerna just nu (och det är mycket!) för att spela Manor Lords istället. Har inte provat det än, men det ser så jäkla mysigt ut!

Medlem
Skrivet av NO1LIV3S4EVER:

Jag fortsätter levla mina dvärgar i Deep Rock Galactic...

: Survival eller vanliga?

Medlem
Skrivet av markusas:

Ska nog köra en kampanj med Wood Elves (Talsyn) i Total War Warhammer 3.

Håller på med en Wood Elves kampanj nu, rolig kampanj faktiskt man måste spela rätt aggressivt.

Medlem

FÖR MYCKET!!!

Bejeweled 3 (Xbox 360)
Blue Dragon (Xbox 360)
Bombuzal (Amiga)
Cut the Rope: Triple Treat (3DS)
Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure (Amiga)
Mario's Super Picross (SNES)
Peggle (Xbox 360)
The Amazing Spider-Man Ultimate (Wii U)

(Men just nu stör det mig inte, kul att hoppa mellan dessa spel... i vanliga fall hade det gjort mig superstressad...)

12
Skriv svar