Bethesda visar lite smygande från Indiana Jones and the Great Circle

Robot
Bethesda visar lite smygande från Indiana Jones and the Great Circle

Med en schysst hammare kan man slå världen med häpnad.

#Indiana-jones, #Machinegames, #The-great-circle


Medlem

Det där såg inget vidare ut. Var är blodet?

Medlem

Red flags på det här spelet.

Medlem

Varför känns allt så stelt. känns som myst som man åker på ett järnvägsspår när man går.

Medlem

Känns som dom fiskar efter utlåtanden när dom bara visar väldigt korta snuttar av en del i spelet, dom kanske är nära på att skjuta upp det och gå tillbaka till ritbordet. Det ser verkligen inte roligt ut.

Medlem

Smygandet ser ut exakt som Wolfenstein II och det är samma animationer när man dödar någon bakifrån.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Det känns som att det kommer att kännas som en klassisk Indiana Jones-film i cutscenes, men vara riktigt stelt att spela av det vi har fått sett än så länge...

Medlem

Känns som att folk hatar på allt som har med Xbox att göra. Machinegames har hittills inte gjort ett dåligt spel, så varför skulle detta bli dåligt?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Känns som att folk hatar på allt som har med Xbox att göra. Machinegames har hittills inte gjort ett dåligt spel, så varför skulle detta bli dåligt?

Jag är en xbox fan, men detta lir känns sååå stelt som om det dött och fått rigor mortis.

Medlem
Skrivet av Loading:

Jag är en xbox fan, men detta lir känns sååå stelt som om det dött och fått rigor mortis.

Borde vara lika "stelt" som de senaste Wolfenstein-spelen, och resterande id Tech-spel.

Medlem

Alltså varför jag också tror och tycker det är stelt, är till stor del att Indiana Jöns inte lämpar sig i förstaperson.
Lika lite som Batman, Tomb Raider eller Asssssssassssinssss creed gör det.
Vill ju slå med piska i tredjeperson och göra stunts mellan godsvagnar mm.
För mig är äventyrsspel lika med tredjepersonsperspektiv.

Medlem

Varför görs det inte i tredje person!? Jag vill se Indy!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Förstår ingenting av tråden. Tycker det ser toppen ut!

Medlem
Skrivet av Loading:

Varför känns allt så stelt. känns som myst som man åker på ett järnvägsspår när man går.

Så ser det ut på alla trailers när spelen spelas med handkontroll.

Medlem
Skrivet av Loading:

Varför känns allt så stelt. känns som myst som man åker på ett järnvägsspår när man går.

Håller med! Grafiken imponerar inte heller. Ser ut som något från flera generationer sedan!

1
Skriv svar