Hunt: Showdown skippar PS4 och Xbox One i sommar
Äntligen! Sett fram emot detta sedan det utannonserades i höstas.
Hunt är i min mening ett av de mest givande FPS som finns därute. Rätt hög inlärningströskel, men satan så kul när man väl är inne i det.
Absolut. Har själv 1400 timmar spelade genom åren. Striderna i detta spelet är bland de bästa jag haft i ett fps. Perfekt när man börjar bli äldre och reflexerna inte hänger med längre. Tror det gjordes nån undersökning och snittåldern är typ 35.
Absolut. Har själv 1400 timmar spelade genom åren. Striderna i detta spelet är bland de bästa jag haft i ett fps. Perfekt när man börjar bli äldre och reflexerna inte hänger med längre. Tror det gjordes nån undersökning och snittåldern är typ 35.
Jag upptäckte Hunt först 2022, så har bara hunnit få ihop 400 timmar, men älskar det! Mekaniken, strategin, ljudet (!) och att varje kula räknas är väl höjdpunkterna. Ska bli så jäkla kul med en Hunt 2.0!
Det låter ju kanon. Börjar närma mig 40 så känner mig ofta helt värdelös i CoD och liknande
PSN: OAKTHYR
Det låter ju kanon. Börjar närma mig 40 så känner mig ofta helt värdelös i CoD och liknande
Fast detta är inte ett enkelt spel. Varje gång jag testat har jag fått storstryk haha. Men har nog inte lagt tillräckligt med energi på att lära mig.
Ta detta med en nypa salt. Crytek är kända för att ljuga om releaser till Hunt.
2018 sa dem att vi skulle få custom lobbies "soon", 6 år senare har man fortfarande inte sett skymten av dem.
2022 kom det fram om en ladder exploit vilket gav spelare no-clip. Detta fanns i spelet i ca 6 månader innan Crytek sa att det kännde till det och skulle släppa en hotfix, det tog ytterligare 6 månader innan detta blev fixat.
Finns otroligt mycker mer man kan säga om Crytek och deras ljugande och hur otroligt dåliga de är i allmänhet.
Ta detta med en nypa salt. Crytek är kända för att ljuga om releaser till Hunt.
2018 sa dem att vi skulle få custom lobbies "soon", 6 år senare har man fortfarande inte sett skymten av dem.
2022 kom det fram om en ladder exploit vilket gav spelare no-clip. Detta fanns i spelet i ca 6 månader innan Crytek sa att det kännde till det och skulle släppa en hotfix, det tog ytterligare 6 månader innan detta blev fixat.
Finns otroligt mycker mer man kan säga om Crytek och deras ljugande och hur otroligt dåliga de är i allmänhet.
Jag har ärligt talat väldigt svårt att tro att de INTE skulle hålla sakerna de har sagt i sina developer updates de senaste 2 månaderna som alla har handlat om olika aspekter av den stora uppdateringen som kommer, speciellt när uppdateringen nu bara är några veckor bort!