Har Helldivers ett samarbete på gång med Starship Troopers?
är uppföljarna värda att se? bara sett 1an
Nej.
Din vänliga kvartersrecensent.
Nej.
haha det jag hade för mig, men vart osäker på om man kanske missat något 😂
haha det jag hade för mig, men vart osäker på om man kanske missat något 😂
I min värld existerar inte uppföljarna... 😅
"Writer and Fighter"
I min värld existerar inte uppföljarna... 😅
finns ju folk som säger detsamma om robocop och matrix, vilket jag inte riktigt håller med om även om uppföljarna inte är lika bra som originalen, så fick bli att dubbel kolla va svenska nörd communityn tycker 😂
finns ju folk som säger detsamma om robocop och matrix, vilket jag inte riktigt håller med om även om uppföljarna inte är lika bra som originalen, så fick bli att dubbel kolla va svenska nörd communityn tycker 😂
Alltså, vi pratar om en annan nivå av dåligt. 2an är en lågbudgetfilm och 3an har bara aningen högre budget.
Matrix 2 och 3 och även Robocop 2 är till trots välgjorda filmer om än inte lika bra som originalet.
"Writer and Fighter"
Alltså, vi pratar om en annan nivå av dåligt. 2an är en lågbudgetfilm och 3an har bara aningen högre budget.
Matrix 2 och 3 och även Robocop 2 är till trots välgjorda filmer om än inte lika bra som originalet.
Har för mig att del 2 använder samma sekvenser som del 1 men att skådisarna springer framför en greenscreen. Så sinnessjukt dålig film. 3an har jag inte sett alls 😅
Har för mig att del 2 använder samma sekvenser som del 1 men att skådisarna springer framför en greenscreen. Så sinnessjukt dålig film. 3an har jag inte sett alls 😅
Japp och de använder flickade ficklampor i vapnen för att fejka när de skjuter. 😅
I 3an är i alla fall Ricco med igen, men även den är riktigt dålig i jämförelse med 1an.
"Writer and Fighter"