Final Fantasy VII Rebirth ser ut att få en demo i natt
Ojoj, ps4 i källaren åker upp.
Det kommer till ps4 också va?
Edit annars blir det spelhekg hos ps5 polare vid release
tyvärr bara ps5, blir tvungen att skaffa det bara för ff7
What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
Okay, vem ska göra honom besviken? Jag vill inte vara bäraren av dåliga nyheter...
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G915 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
Hahaha, stackarn. Ja endast PS5, betyder äntligen något snyggare och smidigare upplevelse!
Det blir spelhelg hos polare!
Hoppas på demo. Square Enix brukar ju gilla demos... Min kropp är redo.
En Bamseponny av folket
tyvärr bara ps5, blir tvungen att skaffa det bara för ff7
Finns många andra bra PS5-spel sen också så det kommer vara värt det. Plus att du fortfarande kan avnjuta dina PS4-spel på PS5an 😊👍 Min PS4 är nu inkopplad (eller jag planerar att göra det när jag orkar) till min andra TV så jag kan kolla blu-rays och sånt medan jag ligger och slöar i sängen 😄
Ibland får man känslan av att sådana här misstag egentligen inte är misstag utan planerade... woops.
Hypen blir ju bara ännu större nu när man vet om att en demo även kommer laddas upp.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Tror inte jag vill spela demon, väntar till releasedagen. Har det redan förbokat.
Samma här. Undviker all information om spelet sedan en tid tillbaka för att ha så mycket som möjligt färskt vid release.
Är det fortsättningen på FF7 remaken? Eller ett eget spel? Hänger inte med alls 🥲
Fortsättningen på remake men är helt standalone. Inget förs över.
Var finns ens demos generellt? Försökte hitta kategorin i PS Store via konsolen men utan att lyckas. Googlar man däremot så hittar man det direkt via PS Store online.
Jag brukar hitta demos via spelens sida i PS Store. Där kan man välja version och då demo.
Onödigt rörigt.
Ännu en dag i paradiset.
Jag brukar hitta demos via spelens sida i PS Store. Där kan man välja version och då demo.
Onödigt rörigt.
Kan svära på att det fanns en Demo sektion tidigare i konsolen. Den vägen du beskrev funkar ju men tänk om man bara vill testa något random demo, då går det ju inte.
Kan svära på att det fanns en Demo sektion tidigare i konsolen. Den vägen du beskrev funkar ju men tänk om man bara vill testa något random demo, då går det ju inte.
PS Store -> Latest -> Scrolla ned till demo-avdelningen -> Längst till höger så kan du välja View All.
Där hittar du alla möjliga demon.
00:00:02:42