Black friday 2023

Medlem
Skrivet av Leinad:

Några av de spelen finns på Elgiganten. Det står att Black Friday-priset avslöjas 00:01 på fredag.

Jag såg det och kommer hålla utkik där, minns att jag handlade spel där billigt på Black Friday för 2-3 år sedan.

Webhallen smygstartade också idag men i spelväg var det inte något som lockade mig. Vet inte om de brukar fylla på efter hand?

Medlem
Skrivet av Knalle:

Webhallen smygstartade också idag men i spelväg var det inte något som lockade mig. Vet inte om de brukar fylla på efter hand?

Idag är det bara för oss medlemmar och sen på fredag öppnar det för vanliga plebs och då är det väl betydligt mer till buds!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Idag är det bara för oss medlemmar och sen på fredag öppnar det för vanliga plebs och då är det väl betydligt mer till buds!

Man kan ju hoppas för de erbjudanden jag såg idag var ju inte direkt imponerande...

Medlem
Skrivet av Algustafa:

Man kan ju hoppas för de erbjudanden jag såg idag var ju inte direkt imponerande...

Det är tydligen imorgon redan de ökar på, vi medlemmar fick 24 timmar företräde men såg att de skrev att PS5-konsoler kommer på erbjudande på fredag så antog det var då de öppnar upp också men så var det tydligen inte.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Tack för svar! Jag tänkte köra med vit vägg och mörkläggningsgardiner, och projektorn är tänkt enbart för film.
(Spel kör jag på PC och 144Hz-monitor)

Finns 85" tv-apparater med google-tv och 120hz vrr för 14k, säkert ännu billigare vid bf , ser ingen nytta alls med projektor


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Gaara:

Hoppas på rea på Ps5 konsol som jag funderar på ge bort i julklapp

5600:- på Elgiganten och 5700på amazon för disc versionen nu. Finns även några bundles🙂

Medlem
Skrivet av Gaara:

Hoppas på rea på Ps5 konsol som jag funderar på ge bort i julklapp

Skrivet av bjornfobi:

5600:- på Elgiganten och 5700på amazon för disc versionen nu. Finns även några bundles🙂

Webhallen har också riktigt bra deals på PS5, tillbehör och spel nu!

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

5600:- på Elgiganten och 5700på amazon för disc versionen nu. Finns även några bundles🙂

Skrivet av Gertzy:

Webhallen har också riktigt bra deals på PS5, tillbehör och spel nu!

Nice tackar, Spiderman utgåvan av Ps5an sänkt med 2000 spänn inte illa, eller ska man slå till på vanliga för 5600kr haha

Medlem
Skrivet av Gaara:

Nice tackar, Spiderman utgåvan av Ps5an sänkt med 2000 spänn inte illa, eller ska man slå till på vanliga för 5600kr haha

Den är ju visserligen sjukt snygg (imho) men du får väl fråga dig om platesen och designad handkontroll verkligen är värt 1000kr ish mer?

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Den är ju visserligen sjukt snygg (imho) men du får väl fråga dig om platesen och designad handkontroll verkligen är värt 1000kr ish mer?

Jo problem är att jag vill ha den själv, som gåva hade jag nöjt mig med ge bort den vanliga för 5600kr. Känns oxå lite tråkigt o ge bort min nuvarande/gamla som julklapp, blir ju en begagnad med använd kontroll....haha vilket dilemma

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jo problem är att jag vill ha den själv, som gåva hade jag nöjt mig med ge bort den vanliga för 5600kr. Känns oxå lite tråkigt o ge bort min nuvarande/gamla som julklapp, blir ju en begagnad med använd kontroll....haha vilket dilemma

"Den kom såhär, jag lovar. Att jag har en ny Spider-Man 2 PS5a nu har ingenting med saken att göra..."

Medlem

Har hittills köpt två spel till Xbox och överväger ett PS5 men kommer troligen inte köpa den då jag behöver hålla i pengarna. Imponerande prissänkning på PS5 tho, det får man medge.

Medlem

Jag gjorde lite fynd till PS5an idag.

Final Fantasy XVI, 449kr (Elgiganten)

Ratchet & Clank: Rift Apart, 239kr
Demon’s Souls, 449kr (båda Webhallen)

Nybliven PS5-ägare så ska bli kul att köra lite exklusiva spel och se vad konsolen går för. Tidigare lirat Ragnarök, som ju är extremt snyggt men fortfarande cross-gen

Medlem

Och glöm inte att Prisjakts prishistorik är din bästa kompis innan köp.

Många företag höjer priset på sina produkter i sep/okt för att lagom till Black week/month "rea" ut dom till sitt normala pris, och ibland till och med högre än innan.

Medlem

Jag har hittils fyndat:

På Elgiganten:
Final fantasy XVI (PS5) 449 kr
Resident Evil 4 (PS5) 449 kr
Street Fighter 6 (PS5) 399 kr
Dead Space (PS5) 349 kr
Star Wars Jedi: Survivor (PS5) 399.-
Mortal Kombat 1 (PS5) 449 kr

NetOnNet:
Starfield (XSX) 499 kr

Amazon:
Hot Wheels Unleashed 2 (PS5) 342 kr
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (NSW) 545 kr


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Knalle:

Hade velat införskaffa lite spel till min nya PS5. Än så länge har jag bara God of War Ragnarök och mina gamla PS4-spel.

Kommer hålla utkik efter reor på b.la. Demon’s Souls, Ratchet & Clank, Returnal, Resident Evil 4.

Ett tips är ju isåfall PS+ Extra. Där ingår både Demon's Souls, Ratchet and Clank och Returnal. Sparar du en hacka såvida du inte vill ha de på skiva såklart.

Skrivet av Knalle:

Jag gjorde lite fynd till PS5an idag.

Final Fantasy XVI, 449kr (Elgiganten)

Ratchet & Clank: Rift Apart, 239kr
Demon’s Souls, 449kr (båda Webhallen)

Nybliven PS5-ägare så ska bli kul att köra lite exklusiva spel och se vad konsolen går för. Tidigare lirat Ragnarök, som ju är extremt snyggt men fortfarande cross-gen

Oj, såg att du redan hunnit handla ^^.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ett tips är ju isåfall PS+ Extra. Där ingår både Demon's Souls, Ratchet and Clank och Returnal. Sparar du en hacka såvida du inte vill ha de på skiva såklart.

Oj, såg att du redan hunnit handla ^^.

Vill allra helst ha på skiva och köper bara digitalt om det är oemotståndligt bra rea

Medlem

Köpte mig ett par löparskor. Brukar vara lätt att hitta rea på det under vintern 👍 köper alltid Pegasus skor så det är alltid det lättaste köpet på en rea.

Annars blir det möjligen ett köp av Alan Wake 2

Medlem

Hoppas på Phantom liberty rea.

Ambassadör
Xbox

Blir nog inte mycket i år... Hittar ingenting som skriker FYND!. Inte bättre än vanliga reor som kommer tiotals gånger per år känns det som.


signatur

Jump in.

Medlem

Har köpt julklappar men inget spel åt mig själv ännu.
Tänkte att BG3 skulle få lite rea. Får se på fredag eller måndag


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Lite sugen på ett Switch Lite att ha med på jobbet men det var tyvärr ingen rea på det den här gången. Är det någon som hittar ett under 2000 så hojta gärna till i tråden.

Medlem

Köpte Desperados: Wanted Dead or Alive for 12 spänn, men det blir nog allt för denna gången. Nästa spelköp lär ändå bli Baldurs Gate 3 och det kommer inte gå ner i pris på ett bra tag

Medlem

Ett tips om ni vill handla på My Nintendo store är att välja Irland. Då får ni på engelska och euro vilket gör det lättare att räkna. Priserna är samma i hela Europa och när jag beställde var det fri frakt över 24.99€.

Medlem
Skrivet av Balunan:

Jag har hittils fyndat:

På Elgiganten:
Final fantasy XVI (PS5) 449 kr
Resident Evil 4 (PS5) 449 kr
Street Fighter 6 (PS5) 399 kr
Dead Space (PS5) 349 kr
Star Wars Jedi: Survivor (PS5) 399.-
Mortal Kombat 1 (PS5) 449 kr

NetOnNet:
Starfield (XSX) 499 kr

Amazon:
Hot Wheels Unleashed 2 (PS5) 342 kr
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (NSW) 545 kr

Tack för tipset, blev ett Star Wars Jedi: Survivor inför helgen 😊

Medlem
Skrivet av Molotov:

Har köpt julklappar men inget spel åt mig själv ännu.
Tänkte att BG3 skulle få lite rea. Får se på fredag eller måndag

Vill också att BG3 ska reas ut men tvivlar på att de kommer ske.

Redaktör
Skrivet av GustavA:

Ett tips om ni vill handla på My Nintendo store är att välja Irland. Då får ni på engelska och euro vilket gör det lättare att räkna. Priserna är samma i hela Europa och när jag beställde var det fri frakt över 24.99€.

Kalastips! Att jag inte tänkt på det.


signatur
Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Köpte mig ett par löparskor. Brukar vara lätt att hitta rea på det under vintern 👍 köper alltid Pegasus skor så det är alltid det lättaste köpet på en rea.

Annars blir det möjligen ett köp av Alan Wake 2

Jag har haft säkert 7 olika Pegasus och alltid gillat dom. Däremot när jag skaffade Pegasus 37 kändes det som att det blivit mycket mer slimmade och inte alls lika sköna.

Efter det bytte jag. Hur är dom nyare modellerna tycker du? Dom är väl uppe i 40 nu va?

Medlem

Köpa en 98 tums tv den är sänkt från 80 papp till 35 so lets go.

Medlem
Skrivet av BiffTannen:

Jag har haft säkert 7 olika Pegasus och alltid gillat dom. Däremot när jag skaffade Pegasus 37 kändes det som att det blivit mycket mer slimmade och inte alls lika sköna.

Efter det bytte jag. Hur är dom nyare modellerna tycker du? Dom är väl uppe i 40 nu va?

Det är sant att de blivit mer smala i passformen. Nike har ju slagit lite krokben för dig själva och man får välja på bredare sko eller den vanliga lite tightare skon.
Löpkänslan är ändå bibehållen och rent personligen var det en kort inlärningsmetod.

Skriv svar