Batman-trilogin till Switch får släppdatum i oktober
Haha dom svenska namnen på alla. Är det google translate?😁😂
På min tid *lutar sig mot käppen* så hette det Läderlappen, Stålmannen, Spindelmannen och så vidare.
På min tid *lutar sig mot käppen* så hette det Läderlappen, Stålmannen, Spindelmannen och så vidare.
*Ler från rullstolen*, ja, man minns Järven liksom.
Din vänliga kvartersrecensent.
Bara testat dessa spel några få gånger, kanske värt en genomspelning på Switchen då
Samma här, bara kört första spelet på Wii U, och det var många år sen. Blir en vända till på Switch i höst.
*Ler från rullstolen*, ja, man minns Järven liksom.
*hojtar från ett hörn, bortglömd och förvirrad* Glöm inte Våghalsen och Straffaren!
*hojtar från ett hörn, bortglömd och förvirrad* Glöm inte Våghalsen och Straffaren!
*Tittar upp från respiratorn, orkar inte säga något*
En Bamseponny av folket
På min tid också, men är väl en vanesak att läsa dom engelska😁 det var egentligen ingen kritik alls.
Det blir inget köp för mig eftersom bara ett av spelen kommer att lagras på kasetten och den dagen som onlinetjänsten är nere så kommer de övriga spelen inte gå att spela längre. Jag är nog i minoritet men för mig är det viktigt att fysiskt äga mina spel i den mån det går.
Du har ju en poäng, men samtidigt så kommer ju de andra spelen gå att spela om du har dem lagrade på ett SD-kort. Visserligen kan ju minneskortet gå förlorat eller sluta fungera, men det kan ju sägas om kassetter med.
Samma här, bara kört första spelet på Wii U, och det var många år sen. Blir en vända till på Switch i höst.
Det var faktiskt Arkham City och inte Asylum (Som är första spelet) som på WiiU. Sen kom Origin också...
MEN City anses ju som det bästa spelet i serien också.
"Writer and Fighter"
Det var faktiskt Arkham City och inte Asylum (Som är första spelet) som på WiiU. Sen kom Origin också...
MEN City anses ju som det bästa spelet i serien också.
Så pass.
Kanske man hoppar första spelet då, får se.
Så pass.
Kanske man hoppar första spelet då, får se.
Första spelet är bra, det är dock ett metroidvaniaspel till skillnad från resten som är open world.
"Writer and Fighter"
Första spelet är bra, det är dock ett metroidvaniaspel till skillnad från resten som är open world.
Open world är nog mer min grej ändå.
Tror ändå det blir väl mastigt med tre spel, ett får nog räcka för i år i alla fall
Open world är nog mer min grej ändå.
Tror ändå det blir väl mastigt med tre spel, ett får nog räcka för i år i alla fall
Ettan så är man instängd på psyket med alla skurkar så det är "öppet" inom Arkham Asylum, men mer som sagt ett Metroidvaniaspel. Det är dock värt att spela. Håller väldigt bra idag.
Det var ju här folk började drömma om ett open world Batman-spel i Gotham City. Vilket Rocksteady lyssnade på och gav oss i tvåan. Visserligen begränsat inom området Arkham City, men ändå.
"Writer and Fighter"