Nicki Minaj kommer till Call of Duty + ny hint om höstens CoD-släpp
Som jag väntat! Blir att tanka ned spelet när detta släpps.
Som jag väntat! Blir att tanka ned spelet när detta släpps.
Visste inte att hennes låtar var så bra, kanske ska dra ner det då
Har Nicki Minaj gått ned i vikt? 😅
Blir för krävande att rendera annars.
Usch, varför gör de såhär.
Det börjar alltid relativt seriöst med kampanjen. Mörka stories, bombningar, tortyr.
Sen är smekmånaden över och så övergår det till multiplayer med Teletubbies.
CoD är ju faktiskt rätt kul men jag orkar verkligen inte med sånt här marketing crap där alla tillslut springer runt med rosa kläder och skjuter glitter. Önskar man kunde stänga av det.
Usch, varför gör de såhär.
Det börjar alltid relativt seriöst med kampanjen. Mörka stories, bombningar, tortyr.
Sen är smekmånaden över och så övergår det till multiplayer med Teletubbies.
CoD är ju faktiskt rätt kul men jag orkar verkligen inte med sånt här marketing crap där alla tillslut springer runt med rosa kläder och skjuter glitter. Önskar man kunde stänga av det.
Kan inte hålla med mer. Det är samma i CS:GO tyvärr med massa färgglatt skit
Battlefield 2042 se mer lockande ut att spela än Call of Duty när man se allt som ske med cod.
BF2042 går från klarhet till klarhet. Usel release men fan utvecklarna har verkligen jobbat på det dom senaste två åren för att göra det till ett bra spel. Medans CoD går åt andra hållet. Dom släpper det varje år som FPS världens FIFA och bryr sig knappt alls efter release med att lösa buggar osv. Utan det är bara fokus på att sälja season pass och skins i alla dess former.
Trist utveckling för CoD helt klart och det har pågått en längre tid. För övrigt är det inte första gången dom släpper helt befängda operator skins. Tidigare har det varit Messi, C. Ronaldo och Neymar bland annat.
Tramsigt. Men kanske win-win för alla?
Är du ett fan av Nicky? Dra på dig hennes skin och var glad! Avskyr du Nicky? Hoppa in på en multiplayer-server med en flaska rom; varje gång du skjuter Nicky får du ta en sup. 🤷♂️
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Så här har det blivit med alla senaste Call of Duty... sen typ Advanced Warfare.
Det börjar med en rätt seriös ton och grymhet... för att sedan spåra och totalt förstöras med löjliga skins och inriktning
Har ju funnits i Fortnite i hur många år som helst. Det fungerar.
Det där var spiken i kistan för mig, #uninstall
Har ju funnits i Fortnite i hur många år som helst. Det fungerar.
Fortnite är cartoonish och löjligt i grunden, det har ett naturligt hem där.
I drank what?
Fy fan.
Jag kunde delvis uppskatta när de tagit karaktärer från actionfilmer (jag säger delvis, för en kul ide men lite halvtramsigt) men när de slänger in sånna här blir det mest pinsamt.
Det känns inte som jag tillhör målgruppen längre m.a.o - nåja, andra får nog kanonkul. Kul för dom
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Snoop Dog. Är det ngn ny artist eller?
Han var kommentator i UFC tills han fick sparken för att han var i sändning påtänd.
"Writer and Fighter"
hahahaha och så tar dom bort Nickmercs operator för han säger "låt barnen vara" spyfärdig
Kan du förklara för oss här så vi vet vilka som ska låta barnen vara?